[elektro] SOS AC motor gond

Gergely "FcR" Dallos fcr at fcr.hu
Thu Aug 1 17:15:49 CEST 2013


Ez esetben hamut szórok fejemre! :)


2013.08.01. 17:01 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> ha megnezed a cikket es a kepeket, kiderul hogy az atszivattyuzott anyag
> axialisan atmegy az egesz motoron. az elso pajzson van a szivattyu, ami a
> motorba nyomja a cuccot, ami a hatso pajzson tavozik.
>
> Vajk
>
>
> 2013/8/1 Gergely "FcR" Dallos <fcr at fcr.hu>
>
>> Én már csak azt nem értem, hogy az átszivattyúzott anyag milyen
>> ráhatással van a kefére és a kommutátorra...
>>
>> Kicsit olyan ez nekem mint a befilcezett szélű CD :)
>>
>>
>>
>> 2013.08.01. 12:06 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
>>> Hidrogen? A benzinbol? Tobb mm hianyzott a rez kommutatorbol (ekkora
>> valla
>>> volt). Mintha rendesen beszurokessel beleesztergalnal. A kefebol meg
>> boven
>>> volt, mire a kommutator elfogyott. Es irtak hogy van speci E85-hoz valo,
>>> amin grafit a kommutator, dehat rohely, mert a benzines auto pumpajan is
>>> pont ugyanugy el volt kopva a kommutator.
>>>
>>> Mivel nem szervizelheto, tesznek bele brutal szenkefet, hogy ne kopjon
>> el?
>>> Vajk
>>>
>>>
>>> 2013/8/1 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>
>>>> Plane. Gondolom savas kornyezet lehetett . Hidrogen beoldodik a fembe
>> ...
>>>> Bye
>>>> Dexter
>>>> 2013.08.01. 6:44, "Vajk Fekete" <vajkhu at gmail.com> ezt írta:
>>>>
>>>>> "nehez lenne negykefesre megcsinalni ?"
>>>>>
>>>>> Ha megnezed a Magus altal belinkelt cikket, latszik vilagosan, hogy
>> nem a
>>>>> kefe fogyott el, hanem a kommutator!!!! Meg soha nem lattam ilyet.
>>>>>
>>>>> Vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> 2013/8/1 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>>>
>>>>>> 2013. augusztus 1. 0:46 njjano írta, <njjano at firegate.hdsnet.hu>:
>>>>>>
>>>>>>> ---------- Original Message -----------
>>>>>>> From: "Szali Sandor" <>
>>>>>>> To: <elektro>
>>>>>>> Sent: Wed, 31 Jul 2013 21:13:12 +0200
>>>>>>> Subject: Re: [elektro] SOS AC motor gond
>>>>>>>
>>>>>>>> nahat ez az, egyik hulladekomnal se merult meg fel ez a hirtelen
>>>>>>>> halallal fenyegeto AC lehetoseg. ha esetleg parszor ki kell
>>>> szerelni
>>>>>>>> 800km-re otthontol, az elso hibajelek fellepesekor, az meg
>>>>>>> Sajnos ez egy ilyen jatek, amikor forog a villanymotor, folyamatosan
>>>>>>> koptatja
>>>>>>> a szenkefejet. Aztan egyszer elfogy az anyag es nyilik az aramkor...
>>>>>>>
>>>>>> nehez lenne negykefesre megcsinalni ?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> Kizarhato. A regi vilagban volt egy olyan fogalom hogy TMK. Tervszeru
>>>>>>> MEGELOZO
>>>>>>> Karbantartas, ugyebar. Azaz atnezzuk a cuccot, ami ugyan tokeletesen
>>>>>>> mukodik,
>>>>>>> es ha ugy iteljuk meg, hogy ez meg az az alkatresz kezdi elerni a
>>>>> veget,
>>>>>>> akkor
>>>>>>> meg mielott menet kozben kinyiffanna, kicsereljuk egy ujra. Igy nem
>>>> fog
>>>>>>> minket
>>>>>>> szarban hagyni pont akkor amikor a legnagyobb szukseg lenne ra.
>>>>>> Legalabbis
>>>>>>> kisebb valoszinuseggel :)
>>>>>>>
>>>>>> enelkul nem sok repulo lenne fent . paksot sem akkor javitjak ha mar
>>>>>> zavarja a gombafelho a helyieket ...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>> szerintem biztonsagosan atgondoltam :) ketyeg mint egy
>>>> schaffhausen,
>>>>>>>> 110 literrel megjartam az 1800 km-t. [6.1 l/100]
>>>>>>> Az nem rossz, megpakolt kocsival hegyes videken!
>>>>>>>
>>>>>> regi f-astrak tudtak ilyeneket . meg a focus is . a gyengebb ,
>>>> konnyebb ,
>>>>>> kisebb 2004-es 1.6-osom meg egy literrel tobbet eszik ... biztos
>>>>> piszkosul
>>>>>> kornyezetbarat ...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> Ki tudja ha belenyulsz egy masikba nem-e nagyobb szarba csapsz? Ennek
>>>>>>> legalabb
>>>>>>> tudtad mi a gyikja :)
>>>>>>>
>>>>>> ha atnezunk egy autot , akkor az bizony jobb mint egy ismeretlen ami
>>>>> lutri
>>>>>> .
>>>>>> jobb a biztos kozepesen rossz mint a bizonytalan jo.
>>>>>>
>>>>>> bye
>>>>>> dexter
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
>



More information about the Elektro mailing list