[elektro] SOS AC motor gond

Gergely "FcR" Dallos fcr at fcr.hu
Thu Aug 1 12:23:23 CEST 2013


Én már csak azt nem értem, hogy az átszivattyúzott anyag milyen 
ráhatással van a kefére és a kommutátorra...

Kicsit olyan ez nekem mint a befilcezett szélű CD :)



2013.08.01. 12:06 keltezéssel, Vajk Fekete írta:
> Hidrogen? A benzinbol? Tobb mm hianyzott a rez kommutatorbol (ekkora valla
> volt). Mintha rendesen beszurokessel beleesztergalnal. A kefebol meg boven
> volt, mire a kommutator elfogyott. Es irtak hogy van speci E85-hoz valo,
> amin grafit a kommutator, dehat rohely, mert a benzines auto pumpajan is
> pont ugyanugy el volt kopva a kommutator.
>
> Mivel nem szervizelheto, tesznek bele brutal szenkefet, hogy ne kopjon el?
>
> Vajk
>
>
> 2013/8/1 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>
>> Plane. Gondolom savas kornyezet lehetett . Hidrogen beoldodik a fembe ...
>>
>> Bye
>> Dexter
>> 2013.08.01. 6:44, "Vajk Fekete" <vajkhu at gmail.com> ezt írta:
>>
>>> "nehez lenne negykefesre megcsinalni ?"
>>>
>>> Ha megnezed a Magus altal belinkelt cikket, latszik vilagosan, hogy nem a
>>> kefe fogyott el, hanem a kommutator!!!! Meg soha nem lattam ilyet.
>>>
>>> Vajk
>>>
>>>
>>> 2013/8/1 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
>>>
>>>> 2013. augusztus 1. 0:46 njjano írta, <njjano at firegate.hdsnet.hu>:
>>>>
>>>>> ---------- Original Message -----------
>>>>> From: "Szali Sandor" <>
>>>>> To: <elektro>
>>>>> Sent: Wed, 31 Jul 2013 21:13:12 +0200
>>>>> Subject: Re: [elektro] SOS AC motor gond
>>>>>
>>>>>> nahat ez az, egyik hulladekomnal se merult meg fel ez a hirtelen
>>>>>> halallal fenyegeto AC lehetoseg. ha esetleg parszor ki kell
>> szerelni
>>>>>> 800km-re otthontol, az elso hibajelek fellepesekor, az meg
>>>>> Sajnos ez egy ilyen jatek, amikor forog a villanymotor, folyamatosan
>>>>> koptatja
>>>>> a szenkefejet. Aztan egyszer elfogy az anyag es nyilik az aramkor...
>>>>>
>>>> nehez lenne negykefesre megcsinalni ?
>>>>
>>>>
>>>>> Kizarhato. A regi vilagban volt egy olyan fogalom hogy TMK. Tervszeru
>>>>> MEGELOZO
>>>>> Karbantartas, ugyebar. Azaz atnezzuk a cuccot, ami ugyan tokeletesen
>>>>> mukodik,
>>>>> es ha ugy iteljuk meg, hogy ez meg az az alkatresz kezdi elerni a
>>> veget,
>>>>> akkor
>>>>> meg mielott menet kozben kinyiffanna, kicsereljuk egy ujra. Igy nem
>> fog
>>>>> minket
>>>>> szarban hagyni pont akkor amikor a legnagyobb szukseg lenne ra.
>>>> Legalabbis
>>>>> kisebb valoszinuseggel :)
>>>>>
>>>> enelkul nem sok repulo lenne fent . paksot sem akkor javitjak ha mar
>>>> zavarja a gombafelho a helyieket ...
>>>>
>>>>
>>>>>> szerintem biztonsagosan atgondoltam :) ketyeg mint egy
>> schaffhausen,
>>>>>> 110 literrel megjartam az 1800 km-t. [6.1 l/100]
>>>>> Az nem rossz, megpakolt kocsival hegyes videken!
>>>>>
>>>> regi f-astrak tudtak ilyeneket . meg a focus is . a gyengebb ,
>> konnyebb ,
>>>> kisebb 2004-es 1.6-osom meg egy literrel tobbet eszik ... biztos
>>> piszkosul
>>>> kornyezetbarat ...
>>>>
>>>>
>>>>> Ki tudja ha belenyulsz egy masikba nem-e nagyobb szarba csapsz? Ennek
>>>>> legalabb
>>>>> tudtad mi a gyikja :)
>>>>>
>>>> ha atnezunk egy autot , akkor az bizony jobb mint egy ismeretlen ami
>>> lutri
>>>> .
>>>> jobb a biztos kozepesen rossz mint a bizonytalan jo.
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
>



More information about the Elektro mailing list