[elektro] Nagyáramú dióda bikázóhoz

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
Fri Apr 26 18:18:14 CEST 2013


Sziasztok!

Már két levelet is küldtem a témában órákkal ezelőtt, de nem jelent meg. 
Frímél vagy mi a baj?

Köszönettel
pi

----- Original Message ----- 
From: "Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, April 26, 2013 2:57 PM
Subject: Re: [elektro] Nagyáramú dióda bikázóhoz


pl. létezik ilyen, elektronikával is megsegített bikázó
--------------------
BAT 251 hálózatfüggetlen indítási rásegítő

Hálózatfüggetlen indítási rásegítő intelligens elektronikai
biztonsággal 12 V-os járműrendszerek számára,nagy dízelmotorok
beindításához is, akár szélsőségesen hideg időjárásban.
Termékjellemzők:

    Az indítási rásegítés interferenciáktól és feszültségcsúcsoktól 
mentes
    Fordított polaritás-védelem
-------------------
ha én elektronikus védelem nélküli ketyere segítségével
bikázok/bikáznék, és egy emberi figyelmetlenségből
fáradságból rosszul csipeszelek, akkor a "megsegített járgány"
fordított polaritással kapja az én járgányomról
az áramot. A " megsegített " megfordítja a slusszkulcsot,
a műszerfal máris fordítottan kapja a delejt

vagy ez nem tud előfordulni a "megsegített" mélykisült akksija mellett?
a mélykisült "megsegített akku" mit szól hozzá?
( nem próbáltam ki, megpróbáltam odafigyelni)
vagy pl. a "fordított polaritás elleni védelem" parasztvakítás?


Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta, 2013.04.26.:
> Mondjuk a kiinduló problémát nem értettem. Miért ne lehetne egy 
> pozitív
> testelésű autót bebikázni egy negatív testelésűről? Csak álljanak 
> messzebb
> egymástól, mint a 24V átütési távolsága.

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list