[elektro] Nagyáramú dióda bikázóhoz
Pataki István
pataki.istvan at freemail.hu
Fri Apr 26 18:18:14 CEST 2013
Sziasztok!
Már két levelet is küldtem a témában órákkal ezelőtt, de nem jelent meg.
Frímél vagy mi a baj?
Köszönettel
pi
----- Original Message -----
From: "Cser Tamas" <maguspr53 at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, April 26, 2013 2:57 PM
Subject: Re: [elektro] Nagyáramú dióda bikázóhoz
pl. létezik ilyen, elektronikával is megsegített bikázó
--------------------
BAT 251 hálózatfüggetlen indítási rásegítő
Hálózatfüggetlen indítási rásegítő intelligens elektronikai
biztonsággal 12 V-os járműrendszerek számára,nagy dízelmotorok
beindításához is, akár szélsőségesen hideg időjárásban.
Termékjellemzők:
Az indítási rásegítés interferenciáktól és feszültségcsúcsoktól
mentes
Fordított polaritás-védelem
-------------------
ha én elektronikus védelem nélküli ketyere segítségével
bikázok/bikáznék, és egy emberi figyelmetlenségből
fáradságból rosszul csipeszelek, akkor a "megsegített járgány"
fordított polaritással kapja az én járgányomról
az áramot. A " megsegített " megfordítja a slusszkulcsot,
a műszerfal máris fordítottan kapja a delejt
vagy ez nem tud előfordulni a "megsegített" mélykisült akksija mellett?
a mélykisült "megsegített akku" mit szól hozzá?
( nem próbáltam ki, megpróbáltam odafigyelni)
vagy pl. a "fordított polaritás elleni védelem" parasztvakítás?
Kormos Imre <imre.kormos at gmail.com> írta, 2013.04.26.:
> Mondjuk a kiinduló problémát nem értettem. Miért ne lehetne egy
> pozitív
> testelésű autót bebikázni egy negatív testelésűről? Csak álljanak
> messzebb
> egymástól, mint a 24V átütési távolsága.
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list