[elektro] Nagyáramú dióda bikázóhoz
Kormos Imre
imre.kormos at gmail.com
Fri Apr 26 14:11:54 CEST 2013
Mondjuk a kiinduló problémát nem értettem. Miért ne lehetne egy pozitív
testelésű autót bebikázni egy negatív testelésűről? Csak álljanak messzebb
egymástól, mint a 24V átütési távolsága.
KI
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of Zsolt
> Sent: Friday, April 26, 2013 1:16 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Nagyáramú dióda bikázóhoz
>
> >a 403-as moszkvicsomban + volt,
> >1966-ban váltottak a -ra (moszkvics, volga, pobeda, warsawa) a fiat
> >regataban mintha negatív lett volna
>
> DE van VAN vagy VOLT ?
>
> Ha 403 moszkvics akkor az már igazi ritkaság és veterán.
> Egy veterán autó annyit megérdemel, hogy ne kelljen bikázni hanem legyen
> benne mindig jó az akku.
> Egy veterán autót nem pakolunk tele mindenféle újkori elektronikai
> szeméttel, mert akkor elveszti a veterán jellegét.
>
> Ha meg csóróságból van veterán autónk akkor adjuk el és annyi pénzt kapunk
> érte amennyiből simán akár egy 10 éves modernkori autót lehet venni, az
> meg már mind negatív GND-s.
>
> Tehát az egész threadnek a túráztatáson kívűl különösebb értelme nem volt
> :)
>
> zsolt
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list