[elektro] Munka
Sandor
chiplista2007 at gmail.com
Thu Apr 25 06:51:15 CEST 2013
bazz nem értem én ezt az egészet.
jön egy ficak, aki más f at szával szeretné megverdesni a csalánost, azzal a
felkiáltással, hogy meg lehet ezt csinálni, de én sajnos most nem érek rá :-)
szánalmas...
magam is szépeket szippantok néhanapján a konzumer világ mérnöki
csodaszarjaiból, ami javítási szempontból mazohizmus illetve tömény önszopatás.
leszürve: saját magamon, a családon és a jóbarátaimon kívül SOHASENKINEKSEMMIT!
önvédelem!!!!
elmultak már a nyócvanas évek, amikor még az is cél volt, hogy meg is lehessen
javítani valamit, ha elromlik...
Sándor
On 2013.04.24. 21:30, Fuzesi Arnold wrote:
>
>
> On 04/24/2013 08:13 PM, njjano wrote:
>> ---------- Original Message -----------
>>> Cd meghajtot is rendbe lehet tenni, csak akaras kerdese. Rendelni
>>> kell bele masik fejet, ha az kell. Van 3 fejgyarto a vilagon sztem,
>>> es mindenben phillips van. :) Lattunk mar olyan navit, amiben
>>
>> Hat akkor mar inkabb sony, vagyis meginkabb a kinai klonjai... A gond az, hogy
>
> Legtobb cuccba Phillips fej /mechanika megy, a Bang and Olufsentol a Siemens
> autos navikon át ezeregybe amennyire en tudom.
>
>> a fej ara alapesetben surolja egy-egy keszulek hasznalt arat (altalaban inkabb
>> meg is haladja...) es akkor meg a pucolasi melo dijarol nem is beszeltunk.
>
> Benne van ez is a pakliban, meg az ellenkezoje is. Meg kell vizsgalni a
> problemat, latatlanban nem mondanek semmit, cikisen jon ki, ha megszakertem h
> nem lehet megcsinalni, es megis megcsinalja valaki.... gyorsan leirjak az
> embert. Jogosan.
>
>> Ilyesmi melo magadnak, szorakoztataskeppen meg elmegy, de iparszeruleg
>> eladasra... elmultak mar a 90es evek, ez az iparag (meg ugy egyaltalan a
>> javittatas kulturaja) mar csak szep emlek. Szerintem.
>
> Tévedel :)
>
>>> uzemszeruen cserelik. Ha a sracok ujrahorganyozzak a fel kocsi
>>> alkatreszeit, darabokra szedik a motort valtot, nemhinnem h a cd
>>> meghajto lesz a legnagyobb kihivas. :) kocsi tobbi resze szinte kesz,
>>
>> Ezt viszont nehezen hiszem el.
>> Vagy akkor ingyen kaptak a cuccot, sot meg
>> fizettek is nekik hogy elviszik... egyebkent a budos eletben nem erne meg.
>
> Nagyon nem igy volt, de ha igy is lett volna, fontos ez a munka szempontjabol?!
> Szerintem nem. Valaki latott benne fantaziat, mer kockáztatni, bevasarolt.
> Fizetett utana vamot, szallitast, afat, vetelarat, mindent.
> Talalt egy profit aki megcsinalja a mechanikat. Ez az ember keres egy masik
> profit, aki megprobalja megcsinalni az elektronikat.
> Ha nem sikerul vesznek bele ujat, es kesz. De egy sokszazezres navi er annyit,
> hogy megprobalja valaki megcsinalni. Ha epp nem lennek tele meloval siman
> nekiesnek, nem derogal tqfp-t forrasztani, es elpocsolni mikromotorok
> kommutátorával. Van az a penz, es alapvetoen neha joleso melo a C sorok
> tomkelege utan.
>
> Sokat tanultam az ilyen nyakok javitgatasabol, mikor neha-neha megtalaltak
> ezzel-azzal. Erdekes megoldasokat latni nehol. Valszeg ennek a tapasztalatnak
> koszonheto, hogy elhoztam a cuccokat, es nem hagytam ott "ezt nem lehet
> megcsinalni" felkialtassal. Annyit meger, hogy ranezzen egy hozzaerto, es
> megszakertse. Biztos van akinek jol jon a munka, szeret is dolgozni, ert is
> hozza, van is epp ideje rá.
> Ennyi a történet röviden tömören.
>
>
>> Tudnal valahova par kepet a durvabban kinezo darabokrol feltenni, sztem masnak
>> is erdekes lehet okulaskent.
>
> Nincs durvabban kinezo darab.... fenykepen kb nem is latszik csak egy ket
> lehelet itt-ott a nyakon.
>
>
> A.
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list