[elektro] Gyujtótrafó
SZIGETI Szabolcs
szigiszabolcs at gmail.com
Tue Apr 2 09:08:36 CEST 2013
Hali!
Sorba van kötve. Mármint a trafó két vége két gyertyára van kötve, a szikra
áram a motorblokkon keresztül zárul, a két gyertya sorba van kötve. Így két
gyertya gyújt egyszerre (természetesen csak az egyik a munkaütemben).
(Ezzel elég két vezérlés, végfog stb. a négy henger gyújtásához)
Ezért logikus, hogy bármelyiket megszakítva a másikban sincs szikra. Ha
esetleg a trafó átüt a test felé, akkor lehet, hogy csak egy henger esik ki.
Szabolcs
2013. április 2. 8:54 Szabó Zoltán írta, <szacsek at freemail.hu>:
> Köszönöm az ötletet! Egyenlőre azt kellene kiszűrni, hogy melyik trafó a
> bibis. 1-4 tuti jó, 3-2-vel lehet gond, mert mindkettőnél ugyanazt
> csinálja.
> Észreveszi, hogy lehúztam, de közel sem olyan a hatás, mint a másik
> kettőnél. Úgy tudom, ezeknél 2-2 párhuzamosan van kötve.
>
> Zoli
>
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> Of Fekete Róbert
> Sent: Monday, April 01, 2013 8:14 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Gyujtótrafó
>
> ha hasonló trafó van benne mint a clióban, akkor gondolom az a baja hogy
> átüt, faragd ki ahol átüt ha van gyanta pótold vele, ha nincs meg akkor
> is ha a pótlás sikerül 2-3 réteg zsugor csövet rá és örök élet
>
> ha más miatt kell akkor bocs...
>
>
> 2013-04-01 18:06 keltezéssel, Szabó Zoltán írta:
> > T. Kollégák!
> >
> >
> >
> > Nem tud valaki egy gyújtótrafót kölcsönözni egy-két napra Pest környékén?
> > Renault Thalia 1,4 16V (2001). Belefutottam egy hülye hibába és nem
> akarnék
> > 10ezreket kiadni feleslegesen.
> >
> >
> >
> > Köszönettel: Zoli
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list