[elektro] Vizbefecskendezes

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Sep 12 18:49:15 CEST 2012


ezert van vele gond . a gyujtas , kopogaserzekelessel valo vezerlese
nem kulonosebben trivialis - a vizesre tervezett rendszer nem biztos
hogy jo lesz nelkule - a natur pedig nem javul nagyot a viztol - tehat
el kellett volna magat koteleznie par gyartonak hogy holnaptol viz is
van a kutakon - azon meg nincs nagy profit .

bye
dexter


Viktor Babrian <babrian.viktor at renyi.mta.hu> írta (2012. szeptember 12. 17:35):
> A gyujtas nem volt varialva (leszamitva az elosztoban levo mechanikat).
> Azt ertek el ezzel, h nem detonalt nagyobb nyomason sem.
>
> A Saabeknal kesobbiekben is nyomaselvetellel orvosoltak a csorgest, nem
> gyujtaselvetellel (a turbosokon sima csoves eloszto csinalta a gyujtast
> egyes tipusokon 98-ig :| ).
>
>
>
> On Wed, 12 Sep 2012, Fuzesi Arnold wrote:
>
>> Date: Wed, 12 Sep 2012 12:17:57 +0200
>> From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> Reply-To: elektro at tesla.hu
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] Vizbefecskendezes
>>
>> At volt varialva hozza a gyujtas pl vajon?
>> Vagy csak benyomták és kész, aztán nézték mi történik?
>>
>> (vízzel elvileg megnő a kompressziótűrés-> javul a hatásfok-> nő a
>> kivehető
>> teljesítmény, de ehhez a gyujtást el kell pakolni. Ugyan ugy mint a 100-as
>> benzinnek is csak akkor van ertelme, ha a gyujtas hozza van varialva...
>> Gyanitom
>> visszafele tud menni az ECU ha kopog, de előre nemnagyon. )
>>
>> Nalam a cél az, hogy a 100-as benzin helyett elég legyen a 95-ös, de ugyan
>> azt a
>> kompressziótűrést tudja. Most 100-as benzinnel ugyan annyi összegből járok
>> mintha 95-öst tankolnék, annyival alakul jobban a fogyasztás. Emellé
>> elvileg van
>> egy csomó jótékony hatása, megnő a nyomaték (víz-gőz átalakulás), javul a
>> porlasztás, javul az emisszió.
>>
>> Ki kéne próbálni igazából... csak keresem az ellenérvet, miért lenne
>> felesleges
>> munka. :)
>>
>> A.
>>
>> On 2012.09.12. 12:03, "L. Pásztor" wrote:
>>>
>>> Érzésre még annyit sem.
>>>
>>> --------------------------
>>> L. Pásztor
>>> -------------------------
>>>
>>>
>>> Fekete Róbert írta:
>>>>
>>>> mit jelent az, hogy nem volt nagy szám?
>>>> csak 100 pacit dobott rá?
>>>>
>>>>
>>>> 2012-09-12 10:20 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>>>>
>>>>> De használják.
>>>>> Magyarországon már használják, a benzin általában központilag, a
>>>>> kutakon
>>>>> vizezik :))
>>>>> - - -
>>>>> Pár éve hozattam egy haveromnak egy szettet usából, Camaróba tette
>>>>> bele.
>>>>> Mu"ködött ugyan, de nem volt nagy szám.
>>>>> Késo"bb lecserélte nitróra. Na az a kb 600-ra rádobott még vagy 200-250
>>>>> lovat.
>>>>>
>>>>> ---------------------
>>>>> L. Pásztor
>>>>> ---------------------
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Arnold Fuzesi írta:
>>>>>
>>>>>> Vajon miert nem hasznaljak szeria autokban, ha elvileg:
>>>>>> -csokken a fogyasztas
>>>>>> -no a hatasfok
>>>>>> -no a fajlagos teljesitmeny
>>>>>> -javul az emisszio
>>>>>>
>>>>>> Nem jovok ra. Manapsag pedig kb ezek a legfobb szempontok...
>>>>>>
>>>>>> Arnold
>>>>>> Sent from my iPhone
>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list