[elektro] Vizbefecskendezes
SZIGETI Szabolcs
szigiszabolcs at gmail.com
Wed Sep 12 10:17:57 CEST 2012
Hali!
Sosem foglalkoztam ezzel a témával, de én a következőket kérdezném:
Mindig élnek-e ezek az előnyök, vagy csak bizonyos üzemeállapotokban
(pl. teljes terhelés, padlógáz), ami az átlag felhasználónál az esetek
nagy százalékában sosem fordul elő. Milyen más jellemzőket változtat,
milyen hatással van más, ezeken kívüli dogokra (pl. élettartam,
karbantartási igény, stb.). Elvárható-e egy ilyen rendszer
üzemeltetése az átlag felhasználótól? Mi történik, ha nem üzemelteti
rendesen (pl. nem tölti újra vízzel, fagyállót önt bele stb.). Az itt
felsorolt előnyök mit jelentenek a rendszer kifejlesztési, beépítési
stb. költségeihez képest. Hajlandó-e a vevő kifizetni. Egyáltalán,
ezek az előnyök tényleg előnyök-e, vagy más módon is elérhetőek,
amelyhez nem kell új frontot nyitni a kutatásban.
És gondolom még ezer más kérdést fel lehetne tenni, amit gyanítom,
hogy az autógyártók fel is tettek, és valamiért úgy döntöttek, hogy
nem kell nekik a rendszer.
Szabolcs
Arnold Fuzesi <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta (2012. szeptember 12. 10:02):
> Vajon miert nem hasznaljak szeria autokban, ha elvileg:
> -csokken a fogyasztas
> -no a hatasfok
> -no a fajlagos teljesitmeny
> -javul az emisszio
>
> Nem jovok ra. Manapsag pedig kb ezek a legfobb szempontok...
>
> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list