[elektro] bosch dolgozó?

Arnold Fuzesi arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Oct 1 10:22:35 CEST 2012


Dragabban veszi, allandoan kehes vmi benne. Egr, turbo, porlaszcsucs, dpf, pumpa, tudjafene mi meg, egyre tobb a kacat bennuk.  Persze megoldjak az emberek, mert kozlekednek tovabb, hiaba kehes. Sok eszre sem veszi.  :-/
Igy valoban olcsobb... a sok allergias, tudorakos beteg gyogyitasara meg omlik a tb penz. (szallo por kozvetve infarktusert is felel, amiben Mo szinten elen jar sajnos) Szvsz osszessegeben dragabb, de odafent meg nem jutottak el idaig, van jobb dolguk is, belatom.

Csak mashol, mostmar nemetek utan franciaknal is:
http://autostat.hu/magazin/7096.html

Mondjuk nem ez lenne a modja, hanem felemelni az arat szepen aranyosan a fajlagos futoertekevel. 1 liter dizelben sokkal tobb az energia, nehezebb, tobb a szen is, ami tobb co2-t eredmenyez per litert elegetve. Megis olcsobb. Jovedeki adoja sokkal kisebb, pedig pont tobb kellene legyen. Eu pedzegeti a helyretetelet, alig varom... De akar ki is tilthatjak felolem, nem fogok elmorzsolni egy konnycseppet sem. :)

Arnold
Sent from my iPhone

On 2012.10.01., at 9:41, Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu> wrote:

> 2012.10.01. 9:28 keltezéssel, Arnold Fuzesi írta:
>> Ugyertem ha benzines volt elotte, csak akkor. Motor tipusazonos kell legyen. Dizel-benya atalakitas mar engedely, muszaki koteles.
> 
> Ha meg dizel volt, akkor meg ugyis megtakaritott annyit, amennyibe
> a javitas kerul :) de ha nem, nem fogok sirni ha eggyel kevesebb dizel
> lesz az utakon :)
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list