[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Nov 8 16:32:45 CET 2012


kizart hogy kapcsolo van amit nem talaltatok meg . a katonai cucc
alapvetoen kezelest nem igenyelo tank .
szerintem a valtoban lehet - visszakapcsolas vagy ilyesmi kell neki - azt
meg lehet magyarazni a nagydarab fekete katonanak hogy lejton nem fekezel -
ha fekezni kell , akkor egyet visszatolsz .
a hummer megengedett ossztomege akkora hogy annak nem lenne szabad uresen
barmit tegyen .

bye
dexter



2012. november 8. 15:59 Fuzesi Arnold írta, <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:

> Mindig tanul az ember, jo ez a lista, ezt nem tudtam, köszi! :)
>
> Ok, jobban hül 20%-kal mondjuk. Még mindig sok.
>
> Lehet volt benne vmi kapcsolo ereszkedéshez ami a váltó turbinát
> "rövidrezárta",
> csak nem talaltuk? :)
>
> Olajhűtő már el tudom képzelni h le tudja adni ezt a hőt kinlodas nelkul.
>
> A.
>
> On 2012.11.08. 15:47, charles hoss wrote:
> > es portalhidas . tehat a kereknel ketszer tobbet forog .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> >
> > 2012. november 8. 15:43 Fuzesi Arnold írta,<
> arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> >
> >> Hogy erted a dupla tempot? Difi mellett van a féltengelyen.
> >>
> >> Lehet a difiolaj égett :)
> >>
> >> A.
> >>
> >> On 2012.11.08. 15:37, charles hoss wrote:
> >>> dupla tempon porgo tarcsaknal , amik nem a kerekagyba vannak rejtve ...
> >>> nem kene melegednie - ha nincs lefestve vagy valami nem er ott
> valamihez
> >>> aminek nem kene ...
> >>>
> >>> bye
> >>> dexter
> >>>
> >>>
> >>>
> >>> 2012. november 8. 15:31 Fuzesi Arnold írta,<
> >> arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
> >>>
> >>>> sorry elszamoltam a mozgasi enegiat km/h - m/s helyett.
> >>>>
> >>>> Csak 0,38MJoule.  Viszont a 12.38MJoule akkor sem keves...
> >>>>
> >>>> A.
> >>>>
> >>>> On 2012.11.08. 15:23, Fuzesi Arnold wrote:
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> On 2012.11.08. 14:14, charles hoss wrote:
> >>>>>> nem , nem mindegyikben .
> >>>>>> a chevy pl total szabadonfutos .
> >>>>>>
> >>>>>> a hummernek meg nem hiszem hogy komoly szervi hiba nelkul tul lehet
> >>>>>> melegiteni a fekjeit , mert elegge nagy tomegre terveztek oket es
> nem
> >> is
> >>>>>> kicsik :) (nekem nem sikerult , igaz nem is probaltam - de a
> hadsereg
> >>>>>> csunya teszteknek szokta kitenni a gepeit)
> >>>>>> http://www.youtube.com/watch?v=9-44vU0lrAg
> >>>>>
> >>>>> Valami pedig nem stimmelt vele. Fo gond az, hogy nincs motorfek 1-ben
> >>>> semennyi,
> >>>>> vmi 4+ tonna remlik, es azert a Normafa Janos korhaz eleg rendesen
> lejt
> >>>> vegig,
> >>>>> eleg nagyot.
> >>>>>
> >>>>> 475.550 meter vs. 155meter.
> >>>>>
> >>>>> E=m*g*h=4000*10*300=12MJoule  = 3.33KWh csak ami a helyzeti
> energiabol
> >>>> fakad,
> >>>>> E=0.5*m*v2 tovabbi 5MJoule mozgasi energia vo=50km/h eseten.
> >>>>>
> >>>>> Zusammen sacckb 5kWh.  10 perc alatt abszolválva (kb eddig tart
> >> leérni):
> >>>> 30kW...
> >>>>> nem kevés.
> >>>>>
> >>>>> acél fajhő: 0,46KJ/kg olvadáspont vhol 900fok = 414KJ
> >>>>> (acél olvadáshő 205.2 KJ/kg...  )
> >>>>>
> >>>>> Összesen 1MJoule energiaval meg lehet 1kg acélt lazán olvasztani ha
> >>>> nincs hűtve.
> >>>>>
> >>>>> vö 17MJ... + 4 kerék. Olvadni nincs esélye, de nem is hideg az is
> fix.
> >> :)
> >>>>>
> >>>>>
> >>>>> A.
> >>>>>
> >>>>> -----------------------------------------
> >>>>>              elektro[-flame|-etc]
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>             elektro[-flame|-etc]
> >>> -----------------------------------------
> >>>             elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >>
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list