[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Nov 7 09:57:31 CET 2012


ugy hogy vannak tipusok ahol nem veszed eszre .
sokszor leirtam mar a scudos tapasztalatokat - el kellett kezdenem rangatni
az autot hogy rajojjek nincs tapadas mielott ketszer annyival bementem
volna egy kanyarba mint amennyivel be lehetett venni , mert az iranyt
szepen tartotta az auto , de semmi jele nem volt hogy mar joideje csak az
esp segit iranybaforditani - pedig en eleg sokat vezetek es erezni szoktam
az auto kisebb rezduleseit - igaz scudot nem vezetek minden nap , de itt
csak egy nagyon halvany - ures , nem kozvetlen kapcsolat erzesem volt a
kormannyal , holott az egyenesben 70 korul mentem es a kanyar max 45-el
volt beveheto .
semmit nem lehetett erezni - szepen vitt ra a vekony jegre - siman
osszetorthettem volna .

bye
dexter



2012. november 7. 9:52 "L. Pásztor" írta, <seasoft at invitel.hu>:

> Valami lehet benne ha Te is meg Xorn is egyanezt mondjátok ...
>
> De basszus !  Ha ESP dolgozik, az autó csavarodik a tengelye körül !!!
> Meg darál is, így kicsit hasonló hangja van mint az ABS-nek.
> Különösen havon jön elő, de vizen is érezhető.
> Tapasztalom ha elmegyünk a fiammal egy kihalt kamionparkolóba kicsit
> "pörögni"
>
> El sem tudom lépzelni, h ezeket a visszajelzéseket hogy a búbánatba
> lehet nem  észrevenni ?
>
> -----------------------
> L. Pásztor
> -----------------------
>
>
>
>
> Vajk Fekete írta:
> > Neked, aki vezettel eletedben esp nelkuli autot is!
> >
> > Vajk
> >
> > 2012/11/7 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>
> >
> >
> >> Az ESP, ha dolgozik, azt nem lehet nem észrevenni.
> >> Sem elsőkerekes, sem hátsókerekes autónál.
> >>
> >> --------------------
> >> L.  Pásztor
> >> --------------------
> >>
> >> Xorn írta:
> >>
> >>> 2012/11/7 Vajk Fekete <vajkhu at gmail.com>:
> >>>
> >>>
> >>>>>> De egy átlag sofőrnek tud segiteni zűrös szituban. Csak nem szabad
> azt
> >>>>>> hinni, hogy többet tud a fizikánál.
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>>>
> >>>>> ezt az utolso mondatot kene minden ilyen autora rairni a sofor
> >>>>>
> >> latoterebe .
> >>
> >>>>> nagyon gyakran azt latom hogy ugy tamaszkodnak ra mintha ez lenne a
> >>>>> normalis .
> >>>>>
> >>>>>
> >>>> Pont ez a lenyeg! Az atlag sofor nem tudja mi a fizika. Regen, amikor
> >>>> erezte hogy indul az eleje-hatulja a kanyarban, az volt az a pillanat,
> >>>> amikor tanulta a fizikat. Ezek a kutyuk az eselyet is elveszik, hogy a
> >>>> sofor megtanulja mi a fizika. Abszolut fogalma sem lesz hogy mit lehet
> >>>>
> >> es
> >>
> >>>> mit nem. Aztan ha egyszer elmegy a hataron tulra, es a harombetusok
> >>>> felteszik a kezuket, a sofor lesz a leg ertetlenebb, hogy mijafasz
> >>>>
> >> tortent.
> >>
> >>> Jaja. Eddig volt kúszás, csikorgás, sofőr rájött, hogy baj kezd lenni,
> >>> csinált valamit. Most kütyüke max. villogtatja a lámpát, amit a sofőr
> >>> vagy észrevesz, vagy nem (még rosszabb esetben már megszokta és
> >>> lexarja), azután egyszercsak a fizika fölékerekedik a hárombetűsnek,
> >>> és onnantól kezdve nulla átmenettel áll földkörüli pályára a járgány.
> >>>
> >>> Best regards,
> >>> Andy
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>           elektro[-flame|-etc]
> >>>
> >>>
> >>>
> >> -----------------------------------------
> >>           elektro[-flame|-etc]
> >>
> >>
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list