[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

"L. Pásztor" seasoft at invitel.hu
Wed Nov 7 08:59:27 CET 2012


Arnold Fuzesi írta:
> Az nem lehet vitas h jo, egyszeru fizika. Kulon fekezett kerekekkel jobban kanyarodik a gep. (Mostanaban raszoktam a motoros tapasztalatok utan, h enyhe kezifekkel veszem a gyors szuk kanyarokat kocsival. Dobbenetes a kulonbseg. 
Yessss.  :)))


> A problem az h tulfesziti a user onbizalmat. Illetve nemely kocsikban eleg tré. (Lehet a futomu gumi / gyengesege miatt)
>   
Na ez az, a bontók tele vannak oldaltörött, hátsó futómű-kitört vasakkal.
Elég pl egy balkanyarban egy pici bucka v mélyedés az aszfalton és 
rögtön kiszáll jobbra a segge.
És mivel nem a Stig a reptéren eset áll fent, így pl. a jobb hátsó kerék 
lepadkázik és kasztni borul, v végiggyalul 1-2 parkoló  autó oldalát, v 
szerpentinen meg bedönti az árokba, hegyoldalba.

2003-ban egy V6-os mondeóra vártam Petrányinál, tesztvezetésre.
Állok az Üllői úti kereskedés udvarán a hidegben, már késik a dealer 1 
órát az autóval.
Egyszerre megjön egy tréler rajta a teszt-mondeo, B oszloptól a jobb 
hátulja félig leszakítva.
Kiderült, kézifékes kanyar volt, de nem tett rá előtte kézifék-retesz 
oldót (vagy nem tom mi a pontos neve) azaz túlságosan behúzta, és nem 
tudta hirtelen elengedni ...

--------------------------
L. Pásztor
--------------------------


> Arnold
> Sent from my iPhone
>
> On 2012.11.06., at 22:21, Kovács József <kj at faldeko.hu> wrote:
>
>   
>> Ni csak... szerintem bizony kurva jó dolog
>> a való világban az ESP (vagy hondául VSA)
>>
>> A vezetők 99,5 %-nak legalább és az esetek 99,9%-ban.
>>
>> http://www.youtube.com/watch?v=GXnqXBAD3yE&feature=related
>>
>> KJ
>>
>>
>>     
>>> dexter
>>>       
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>>     
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list