[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.
SZIGETI Szabolcs
szigiszabolcs at gmail.com
Tue Nov 6 22:29:23 CET 2012
Nem tudom. Elég sokat játszottam havon jégen, hogy mit tud az ESP, és azért
látszik, hogy pár mérnökév belement a kifejlesztésébe.
Értelemszerűen vannak adott határok, pl kézi váltó miatt nem tud sem
váltani, sem kuplungolni, de ennek ellenére durván csúszós helyen is
elindul, úgy, hogy a sofőr nagyon nem kell, hogy bármit tegyen (mivel
ezeket a hárombetűsöket azért nem elsősorban Loebnek fejlesztik).
Ugyanez helyzet a kanyarodás, csúszás ügyekben. Amit lehet tenni, azt
megcsinálja. Nyilván difizárat meg fékezőernyőt nem fog odavarázsolni. És a
súrlódási együtthatót sem tudja megnövelni.
De egy átlag sofőrnek tud segiteni zűrös szituban. Csak nem szabad azt
hinni, hogy többet tud a fizikánál.
Szabolcs
2012.11.06. 22:14, "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com> ezt írta:
> fu vazze . a masodik etalon . traction control off - lepesben megy ra a
> jegre , igy nincs olyan gaz tartomany vagy fordulatszam ahol a tapadas
> letrejohetne .
> traction control on , ramegy harminccal , ahol mar van attetel ahhoz hogy
> egyutt tudjon forogni a motor kerekkel - ugyes otlet , de igy mar
> reszterhelesen te allitod be a nyomatekot . tehat ez a teszt egy csalas .
> ha traction control on-nal allo helyzetbol menne ra a jegre es fel tudna
> menni , akkor elhinnem .
> a suzukinal sem hoz extra tapadast , csak a difit kuszoboli ki .
> a hondasnal szinten ez van . alapjaraton nagygazzal erolteti , aztan pedig
> sebessegbol indul akkor amikor elvileg bekapcsolja a traction controlt .
> ezek nem kiseretek hanem propaganda anyagok .
>
> bye
> dexter
>
>
>
>
> 2012. november 6. 22:06 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
>
> > http://www.youtube.com/watch?v=ca4qebEvXe0&feature=related
> >
> > és főleg ez látványos...
> >
> > http://www.youtube.com/watch?v=K3m24bjkfg0&feature=related
> >
> > KJ
> >
> > 2012.11.06. 21:57 keltezéssel, charles hoss írta:
> > > sokmindent elbir a grafika :)
> > >
> > > bye
> > > dexter
> > >
> > >
> > >
> > > 2012. november 6. 21:53 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
> > >
> > >> Képben...
> > >>
> > >>
> >
> http://www.youtube.com/watch?v=DBjHOiiMqKc&feature=player_detailpage#t=14s
> > >>
> > >> KJ
> > >>
> > >> 2012.11.06. 21:51 keltezéssel, charles hoss írta:
> > >>> alulkormanyzotta valt az auto , elvetted a gazt , igy az elejet
> > elkezdte
> > >>> tolni . a motor mar most is fekez - hiaba veszi el a gazt .
> > >>> a kanyar belso iven levo fek ... azon a kereken epp nincs suly ,
> tehat
> > a
> > >>> nagyon minimalis a hatasa .
> > >>>
> > >>> bye
> > >>> dexter
> > >>>
> > >>>
> > >>>
> > >>> 2012. november 6. 21:47 Kovács József írta, <kj at faldeko.hu>:
> > >>>
> > >>>>> pl ha beleesel egy kanyarba ami sok , akkor nem tudja eloldani a
> > >>>> motorfeket
> > >>>>> a hajtott kerekekrol , ami mostanaban elso szokott lenni , tehat
> > >>>>> alulkormanyzotta valik az auto . csuszik az arok fele - ekkor mit
> > kell
> > >>>
> > >>>>> megfogni fekkel hogy megis beforduljon ?
> > >>>>
> > >>>> Alul kormányzottság esetén ...
> > >>>>
> > >>>> Először elveszi a gázt! azonnal.
> > >>>> Aztán, ha ez nem elég akkor elkezdi
> > >>>> az ívbelső elsőt is fékezni magában.
> > >>>> Ha, az még képes tapadni....
> > >>>>
> > >>>>
> > >>>> KJ
> > >>>>
> > >>>>> dexter
> > >>>>
> > >>>> -----------------------------------------
> > >>>> elektro[-flame|-etc]
> > >>> -----------------------------------------
> > >>> elektro[-flame|-etc]
> > >>>
> > >>>
> > >>> -----
> > >>> A(z) üzenetben nem található vírus.
> > >>> Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> > >>> Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5377 - Kiadás dátuma:
> > >> 2012.11.06.
> > >>>
> > >>>
> > >>>
> > >>
> > >> -----------------------------------------
> > >> elektro[-flame|-etc]
> > >>
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > >
> > > -----
> > > A(z) üzenetben nem található vírus.
> > > Ellenőrizte: AVG - www.avg.com
> > > Verzió: 2012.0.2221 / Vírus adatbázis: 2441/5377 - Kiadás dátuma:
> > 2012.11.06.
> > >
> > >
> > >
> >
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list