[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
Tue Nov 6 19:59:04 CET 2012


Ez így van. Érdemes kipróbálni, hogy mit tud, mit nem tud, hogy lássuk
mik a határok. Végül is a végén minden azon múlik, hogy van-e még
tapadása a keréknek. Csúszós úton látványos, hogy ha erőltetem, akkor
egy darabig küzd, aztán amikor minden kerék elveszti a tapadását,
akkor az ESP is felteszi a kezét, elkattog magában, a kocsi meg megy,
amerre Newton irányítja.

Kétségkívül, ha megszólal, akkor lehet tudni, hogy óvatosabban kell
menni. Mondjuk amilyen vad vezető vagyok, nekem kb évente egyszer szól
be normál üzemben. Az viszont igaz, hogy vészhelyzetben
(pl.beláthatatlan kanyarban előző mikrobusz leszorít a mocsaras
padkára), nem biztos, hogy haszontalan volt.

Szabolcs

charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2012. november 6. 19:45):
> ha nincs rahatasod , akkor mar az esp sem tud mit tenni .
> amig van , addig lehet hogy egy kis tartalekot tud kepezni , de messze nem
> annyit mint amit a jozan esz tudna .
>
> bye
> dexter
>
>
>
> 2012. november 6. 19:43 Hofferek Attila írta, <hofi at soka.co.hu>:
>
>> 2012.11.06. 19:28 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>> > Szerintem egy ESP által okozott fékezés messze elhanyagolható a normál
>> > üzem közbeni fékezésekhez képest. Feltételezve persze, hogy nem egész
>> > évben Somogybabodon vagyunk, hanem párszor megszólal egy havas jeges
>> > úton. Szóval egy átlag személyautóba tökéletes
>>
>> hámeg inkább szálljon el hatvan fékbetétem mint az árokba csússzak,
>> tök para amikor elindul az autó olyan irányba, amerre te egyáltlán
>> nem akarod, hogy menjen, és nincs semmi ráhatásod, hogy mit csináljon :)
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list