[elektro] Nyári szélvédőmosó csere.. télire.

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
Tue Nov 6 19:28:53 CET 2012


Szerintem egy ESP által okozott fékezés messze elhanyagolható a normál
üzem közbeni fékezésekhez képest. Feltételezve persze, hogy nem egész
évben Somogybabodon vagyunk, hanem párszor megszólal egy havas jeges
úton. Szóval egy átlag személyautóba tökéletes

Egyébként tényleg meglepően durva helyeken fel tud menni, és semmit
nem kell csinálni, csak állni a gázpedálon, és nézni, hogy villog az
ESP visszajelző folyamatosan. Vicces :-)

Szabolcs

Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> írta (2012. november 6. 19:13):
> http://www.youtube.com/watch?v=ooQRxlChvMw
>
>
> Mondjuk valamire valo 4x4-et le lehet difizarazni keresztul kasul ahogy en
> tudom, onnantol megy az 1 kerekkel is.
>
> Gyanitom a fenti video a normal uzemi hajtasrol szol a difik lenyeget
> kihangsulyozando, nem ASR/ESP/elektromos difizar trukkokkel operalo allapotrol.
>
> ASR/ESP-vel az egy tengelyen hajtott tucat auto is felmegy egesz lehetetlen
> helyeken az ASR nelkulihez kepest. Igaz kozben szetgyilkolja a feket es a
> feltengelyt, de az mas teszta.
>
> A.
>
> On 2012.11.06. 18:41, "L. Pásztor" wrote:
>> Király írta:
>>> Az még szerencse, ha nem az volt, hogy a négy kerékből 1 forgott...:}}
>>> Ezek a 4x4 csodák rosszabbak, mint az én hülye BMW-m, mert azokon ha 1
>>> kerék elpörög, meghaltak.
>>>
>> Ez komoly ?
>> Mert tapasztalatom szerint a 4x4 alapban csak akkor áll meg ha leátlózik.
>> Pl. bal első kerék levegőben, jobb hátsó meg a sárban ...
>>
>> ----------------------
>> L. Pásztor
>> ----------------------
>>
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list