[elektro] Mérnöki óradíj

Horvath Janos winnerbt at fibermail.hu
Sun May 13 18:02:12 CEST 2012


"A megrendelő egyébként egyedül sohasem tudja, hogy mit akar meg hogy 
mit lehet."

Ez nagy igazság!!!

"ja és nem lehetne,
hogy még azt is tudja, hogy...?"

És ezt a határidő előtt este mondja, természetesen borul az egész :)

Anno 2 bemenetes szintszabályozó. Asszem nem kell mondanom,
nem olyan nagy meló. (a dobozolás meg előlap több idő)
Farigcsálom, megrendelő:
-Ja és tudjon már olyat, hogy ha bármelyik
érzékelő meghibásodik, akkor ezt vegye észre,
de ne álljon meg, hanem -igaz pontatlanabbul- de működjön
tovább, a termelés nem állhat meg, aztán
ha megjavították az érzékelőt, akkor álljon vissza normál
üzemmódba.
Na, nesze neked egyszerű SW, azt a szenvedést...

2 év múlva jön email, hogy furcsán működik a cucc, sűrűbben
kapcsolgat stb.
Kérdem, az a kis piros vacak hiba feliratnál nem-e világít-e véletlenül-e?
Hát de. És elmagyaráztam neki, hogy miket tud a cucc, és azt Ő
kérte, de már el is felejtette :)

JAni
18:02




> 2012.05.13. 12:08 keltezéssel, Andras Kadinger írta:
>> Új cucc fejlesztésénél meg azért, mert mindig jön a "ja és nem lehetne,
>> hogy még azt is tudja, hogy...?", illetve ami a nagyobb probléma, hogy
>
> Ezt egy change requesttel, éss pótárajánlattal szoktam csinálni.
>
>> ritkán van kellően pontos feladatspecifikáció, ami ténylegesen kizárja a
>> "ja, én azt hittem, hogy azt is tudni fogja, hogy ..." jellegű vitákat.
> Ezt pedig úgy, hogy leülök a megrendelővel, és együtt specifikáljuk le a
> feladatot.
> Akár napokig is tarthat ez, viszont utána lesz egy olyan kapcsolatom a
> megrendelővel,
> hogy valószínűleg én fogom megkapni a megrendelést. Ha nem, az sem baj,
> a speckó
> az enyém marad. Ezt az elején szoktuk leszerződni a titoktartásival
> együtt. A
> megrendelő egyébként egyedül sohasem tudja, hogy mit akar meg hogy mit
> lehet.
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list