[elektro] eloerzet

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jul 16 10:29:38 CEST 2012


de az a masik cso kilometerekkel arrebb van! az minden letezo szempontbol egy tokre masik akadaly. 
iroasztal mellol egyertelmu, hogy azok osszetartoznak, es hogy kozben nem lehet le-fel hajtani az utrol, de egy kodos reggeli szurkuletben nem ezen fog logikazni egy sofor, hanem hogy ne tolja meg az elotte levot, es ne menjen neki egy szembe elozonek. es ez igy is van jol.

vajk


________________________________
 From: Arpad <kando777 at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu 
Sent: Monday, 16 July 2012, 10:21
Subject: Re: [elektro] eloerzet
 
Én akkor is azt mondom, a vezető felelőssége. Azért ha átér a híd alatt,
látnia kell a másik csövet is. Azt meg neki is tudnia kell, hogy azok
szándékosan vannak lejjebb.

Árpi


2012. július 16. 10:00 vajk fekete írta, <halaloszto at yahoo.co.uk>:

> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak. akkor a
> minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb korlatozo/veszelyt jelzo
> tabla.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
>  From: Arpad <kando777 at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>
> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie. És nem
> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki tudja
> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>
> Á
>
>
> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta, <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>
> > azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett olyan
> > cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett volna
> > lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
> >
> > vajk
> >
> >
> > ________________________________
> >  From: Ferenc Kiss <ferenc.kiss at firewall.hu>
> > To: elektro at tesla.hu
> > Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
> > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >
> > Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
> >
> >
> > > Szerintem meg azt, aki belehajt.
> > > Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
> > beférjen,
> > az
> > > ami.
> > > Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
> > > hajtani a Shell kútnál.
> > > Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
> > > tervezőjét.
> > >
> > > Árpi
> > >
> > >
> > > 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
> > >
> > > > Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
> > > > vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
> > > > csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
> > > párját.
> > > >
> > > >
> > > > > -----Original Message-----
> > > > > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu]
> On
> > > > Behalf Of
> > > > > Acs Gabor
> > > > > Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> > > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > > >
> > > > > Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
> > > > > irányból a bejárat)?
> > > > > Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
> > > > > még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
> > > > > jelzett a
> > > > kapu.
> > > > > Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
> menet
> > > > közben a
> > > > > futóművét.
> > > > >
> > > > > Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
> sraffozással,
> > > > > vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
> > > > > ahol nem,
> > > > ezért
> > > > > nem is számítasz rá.
> > > > > Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
> > > > > feloldó
> > > > táblája
> > > > > (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
> > > > > volna
> > > > tartania
> > > > > a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
> > > > > lehet
> > > > hajtani
> > > > > a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
> lenne,
> > > > megúszta
> > > > > volna a büntetést.
> > > > >
> > > > > Gábor
> > > > >
> > > > >
> > > > > 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> > > > > > na ez alapjan ujra elolvasva:
> > > > > >
> > > > > > jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> > > > > leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> > > > atfert,
> > > > > megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> > > > akadalyon.
> > > > > es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
> > > > > hanem
> > > > fix.
> > > > > megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
> > > > > nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
> > > > > kaput
> > > > csinalni.
> > > > > >
> > > > > > a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
> > > > > > hatra,
> > > > es a
> > > > > teto leesett.
> > > > > >
> > > > > > vajk
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > ________________________________
> > > > > >   From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> > > > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > > > Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> > > > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> > > > > >> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> > > > > >> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
> > mult.
> > > > > > Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> > > > > >
> > > > > >
> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
> > > > > > or-
> > > > > bunteteset/114593/
> > > > > >
> > > > > > Ed
> > > > > >
> > > > > > -----------------------------------------
> > > > > >            elektro[-flame|-etc]
> > > > > > -----------------------------------------
> > > > > >            elektro[-flame|-etc]
> > > > >
> > > > > -----------------------------------------
> > > > >           elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > >           elektro[-flame|-etc]
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list