[elektro] eloerzet
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Mon Jul 16 10:23:14 CEST 2012
Vagy befüggeszteni egyik oldalról, egy akasztófa-forma, csak fentről
tartja egy sodrony a végét. Vagy ugyanez a kapu, ami van, csak magasabb,
és onnan lefüggesztve egy rúd, ami csak az egyik oldalon van.
Gábor
2012.07.16. 9:49 keltezéssel, vajk fekete írta:
> azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett olyan cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett volna lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: Ferenc Kiss<ferenc.kiss at firewall.hu>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>
> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>
>
>> Szerintem meg azt, aki belehajt.
>> Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti beférjen,
> az
>> ami.
>> Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
>> hajtani a Shell kútnál.
>> Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
>> tervezőjét.
>>
>> Árpi
>>
>>
>> 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta,<ferenc.kiss at firewall.hu>:
>>
>>> Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
>>> vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
>>> csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
>> párját.
>>>
>>>> -----Original Message-----
>>>> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
>>> Behalf Of
>>>> Acs Gabor
>>>> Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>
>>>> Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
>>>> irányból a bejárat)?
>>>> Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
>>>> még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
>>>> jelzett a
>>> kapu.
>>>> Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja menet
>>> közben a
>>>> futóművét.
>>>>
>>>> Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen sraffozással,
>>>> vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
>>>> ahol nem,
>>> ezért
>>>> nem is számítasz rá.
>>>> Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
>>>> feloldó
>>> táblája
>>>> (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
>>>> volna
>>> tartania
>>>> a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
>>>> lehet
>>> hajtani
>>>> a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után lenne,
>>> megúszta
>>>> volna a büntetést.
>>>>
>>>> Gábor
>>>>
>>>>
>>>> 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
>>>>> na ez alapjan ujra elolvasva:
>>>>>
>>>>> jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
>>>> leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
>>> atfert,
>>>> megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
>>> akadalyon.
>>>> es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
>>>> hanem
>>> fix.
>>>> megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
>>>> nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
>>>> kaput
>>> csinalni.
>>>>> a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
>>>>> hatra,
>>> es a
>>>> teto leesett.
>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ________________________________
>>>>> From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>> Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
>>>>> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>>>>>
>>>>>
>>>>>> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
>>>>>> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
>>>>>> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
> mult.
>>>>> Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
>>>>>
>>>>> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
>>>>> or-
>>>> bunteteset/114593/
>>>>> Ed
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list