[elektro] eloerzet

Arpad kando777 at gmail.com
Mon Jul 16 10:21:25 CEST 2012


Én akkor is azt mondom, a vezető felelőssége. Azért ha átér a híd alatt,
látnia kell a másik csövet is. Azt meg neki is tudnia kell, hogy azok
szándékosan vannak lejjebb.

Árpi


2012. július 16. 10:00 vajk fekete írta, <halaloszto at yahoo.co.uk>:

> a korlatozo kapu 20cm-el alacsonyabb mint a hid, ahogy itt irtak. akkor a
> minimum lenne, hogy legyen hozza kiteve ujabb korlatozo/veszelyt jelzo
> tabla.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
>  From: Arpad <kando777 at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Monday, 16 July 2012, 9:52
> Subject: Re: [elektro] eloerzet
>
> Minek lépcsősre? Nem értem mi a problémátok vele.
> A sofőr hibázott, akkor ne már a technikát okoljuk.
> Mondom, aki a híd előtt átfért, annak a híd után is át kell férnie. És nem
> kötelező erre menni, pont ezért van mellette a Gyömrői út, hogy ki tudja
> kerülni. Ha meg valaki olyan hülye, hát meg is érdemli...
>
> Á
>
>
> 2012. július 16. 9:49 vajk fekete írta, <halaloszto at yahoo.co.uk>:
>
> > azert volt a hid utan, mert olyan keskeny az ut, hogy nem lehetett olyan
> > cuccot csinalni, ami csak az ut egyik oldalan van. Persze lehetett volna
> > lepcsosre csinalni, csak senkinek nem jutott eszebe.
> >
> > vajk
> >
> >
> > ________________________________
> >  From: Ferenc Kiss <ferenc.kiss at firewall.hu>
> > To: elektro at tesla.hu
> > Sent: Monday, 16 July 2012, 9:44
> > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> >
> > Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
> >
> >
> > > Szerintem meg azt, aki belehajt.
> > > Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
> > beférjen,
> > az
> > > ami.
> > > Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
> > > hajtani a Shell kútnál.
> > > Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
> > > tervezőjét.
> > >
> > > Árpi
> > >
> > >
> > > 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
> > >
> > > > Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
> > > > vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
> > > > csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
> > > párját.
> > > >
> > > >
> > > > > -----Original Message-----
> > > > > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu]
> On
> > > > Behalf Of
> > > > > Acs Gabor
> > > > > Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> > > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > > >
> > > > > Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
> > > > > irányból a bejárat)?
> > > > > Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
> > > > > még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
> > > > > jelzett a
> > > > kapu.
> > > > > Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja
> menet
> > > > közben a
> > > > > futóművét.
> > > > >
> > > > > Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen
> sraffozással,
> > > > > vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
> > > > > ahol nem,
> > > > ezért
> > > > > nem is számítasz rá.
> > > > > Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
> > > > > feloldó
> > > > táblája
> > > > > (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
> > > > > volna
> > > > tartania
> > > > > a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
> > > > > lehet
> > > > hajtani
> > > > > a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után
> lenne,
> > > > megúszta
> > > > > volna a büntetést.
> > > > >
> > > > > Gábor
> > > > >
> > > > >
> > > > > 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> > > > > > na ez alapjan ujra elolvasva:
> > > > > >
> > > > > > jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> > > > > leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> > > > atfert,
> > > > > megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> > > > akadalyon.
> > > > > es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
> > > > > hanem
> > > > fix.
> > > > > megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
> > > > > nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
> > > > > kaput
> > > > csinalni.
> > > > > >
> > > > > > a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
> > > > > > hatra,
> > > > es a
> > > > > teto leesett.
> > > > > >
> > > > > > vajk
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > > ________________________________
> > > > > >   From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> > > > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > > > Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> > > > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > > > >
> > > > > >
> > > > > >> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> > > > > >> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> > > > > >> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
> > mult.
> > > > > > Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> > > > > >
> > > > > >
> http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
> > > > > > or-
> > > > > bunteteset/114593/
> > > > > >
> > > > > > Ed
> > > > > >
> > > > > > -----------------------------------------
> > > > > >            elektro[-flame|-etc]
> > > > > > -----------------------------------------
> > > > > >            elektro[-flame|-etc]
> > > > >
> > > > > -----------------------------------------
> > > > >           elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > >           elektro[-flame|-etc]
> > > -----------------------------------------
> > >           elektro[-flame|-etc]
> >
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list