[elektro] eloerzet
Arpad
kando777 at gmail.com
Mon Jul 16 09:50:55 CEST 2012
Miért logikátlan?
Ha valaki előtte befért a híd alá, akkor az utólag is be fér alá, aki meg
nem, az sehol sem. Nem cél, hogy a kamionok 1 cm-rel a híd alatt még épp'
hogy átmenjenek, lehet kerülőutakat találni.
A mázsa téren rendszeresen a villamos vezetékeihez húznak ívet az ilyen
ostobák, aztán meg beszorulnak az alá..
Árpi
2012. július 16. 9:44 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
> Na de a híd után utólag védi a hidat? Ez logikátlan.
>
>
> > Szerintem meg azt, aki belehajt.
> > Pont azért van a vas alacsonyabban a hídnál, hogy a híd alá tuti
> beférjen,
> az
> > ami.
> > Egyébként a gyorsforgalmi kikerülhető a Gyömrői úttal, oda meg ki lehet
> > hajtani a Shell kútnál.
> > Szóval a buszsofőrt én simán lesittelném a hülyesége miatt, nem a híd
> > tervezőjét.
> >
> > Árpi
> >
> >
> > 2012. július 13. 18:48 Ferenc Kiss írta, <ferenc.kiss at firewall.hu>:
> >
> > > Azt a balesetet bárki okozhatta volna buszsofőrként. Az aluljáró és a
> > > vas erődítmény között minimum 20cm eltérés van. Azt kellene börtönbe
> > > csukni aki tervezte és azt aki a másik oldalon nem állította vissza a
> > párját.
> > >
> > >
> > > > -----Original Message-----
> > > > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> > > Behalf Of
> > > > Acs Gabor
> > > > Sent: Friday, July 13, 2012 6:35 PM
> > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > >
> > > > Ilyen messze van az a kapu, mondjuk az út végénél (ami a másik
> > > > irányból a bejárat)?
> > > > Mert akkor lehetne az út mindkét végére kaput építeni. Bár attól ő
> > > > még gondolhatja, hogy az aluljáróval megszűnt az akadály, amit
> > > > jelzett a
> > > kapu.
> > > > Azt hiszem, senki sem gondolt erre, hogy valaki állítani fogja menet
> > > közben a
> > > > futóművét.
> > > >
> > > > Kicsit arra emlékeztet, hogy a fekvőrendőrt sok helyen sraffozással,
> > > > vagy fehérre festéssel kiemelik, hogy látni lehessen. Viszont van,
> > > > ahol nem,
> > > ezért
> > > > nem is számítasz rá.
> > > > Még azon gondolkozom, hogy a magasságkorlátozó táblának nincs
> > > > feloldó
> > > táblája
> > > > (tudtommal), így a csávónak a megadott magasságon belül kellett
> > > > volna
> > > tartania
> > > > a buszt egész a következő kereszteződésig. A gyorsforgalmira fel
> > > > lehet
> > > hajtani
> > > > a kökinél és a benzinkútnál is, ha bármelyik az aluljáró után lenne,
> > > megúszta
> > > > volna a büntetést.
> > > >
> > > > Gábor
> > > >
> > > >
> > > > 2012.07.13. 18:15 keltezéssel, vajk fekete írta:
> > > > > na ez alapjan ujra elolvasva:
> > > > >
> > > > > jott a varos felol, ahol nincs korlatozo kapu. meglatta a tablat.
> > > > leeresztette a gepet, es ovatosan lassan atment a feluljaro alatt.
> > > atfert,
> > > > megkonnyebbult. felemelte, es nyomta a gazt. azt hitte tul van az
> > > akadalyon.
> > > > es jott a kapu. ami alacsonyabb mint a feluljaro. es nem gorgos,
> > > > hanem
> > > fix.
> > > > megpedig azert, mert az igazabol a masik oldalnak szol, csak mivel
> > > > nincs elvalaszto sav a gyorsforgalmin, nem tudsz csak egyoldalas
> > > > kaput
> > > csinalni.
> > > > >
> > > > > a teteje szepen az elevel ment neki, az osszes oszlop berogyott
> > > > > hatra,
> > > es a
> > > > teto leesett.
> > > > >
> > > > > vajk
> > > > >
> > > > >
> > > > > ________________________________
> > > > > From: Kaczmarek Edvard<edk-elektro at babakezek.hu>
> > > > > To: elektro at tesla.hu
> > > > > Sent: Friday, 13 July 2012, 16:17
> > > > > Subject: Re: [elektro] eloerzet
> > > > >
> > > > >
> > > > >> amugy a buszos esetnek az lett a vege, hogy a busznak allithato
> > > > >> magassagu futomuve volt, es a sofor a kapun athaladas elott
> > > > >> leengedte, utanna meg felelmelte a gepet. es azon a hat centin
> mult.
> > > > > Ez nekem többnek tűnik 6 centinél:
> > > > >
> > > > > http://www.stop.hu/belfold/halalos-buszbaleset-csokkentettek-a-sof
> > > > > or-
> > > > bunteteset/114593/
> > > > >
> > > > > Ed
> > > > >
> > > > > -----------------------------------------
> > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > > > -----------------------------------------
> > > > > elektro[-flame|-etc]
> > > >
> > > > -----------------------------------------
> > > > elektro[-flame|-etc]
> > >
> > >
> > > -----------------------------------------
> > > elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> > elektro[-flame|-etc]
>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list