[elektro] GSM "pager"

gyarmatil1 at gmail.com gyarmatil1 at gmail.com
Wed Jul 4 11:10:14 CEST 2012


Bizonyára nem fogalmaztam jól (ez az én kommunikációs problémám volt :D )

Nem a webes hanem a közvetlen kommunikációra gondoltam, jelesül a
meglehetősen "nyers" kritikára. Az is minősíti a megfogalmazó
személyét AHOGYAN megfogalmazza azt, ebben ugye egyetértünk.

De ha épp rossz napja volt és így sikarült, hajlandó-e meggondolni,
beismerni hogy erősen fogalmazott, vagy továbbra is ül a magas lovon
("..majd megtanulja idővel..." :(.
Pedig a "tanulnivaló" sosem csak a másikat illetheti.

Vajon ő megtanulja-e majd, hogyha megbánt valakit, akkor az nem
biztos, hogy csak a másik hibája, mert az még "nem tanult meg
valamit"?
Megtanulja-e, hogy ha a szavai láthatóan sértődést váltottak ki,
esetleg azt mondja: "OK, bocs, kicsit erősen fogalmaztam".
Presztízsveszteség lenne? EZ, nem dedó?

Én erre a fajta kommunikációra gondoltam. Ezt is lehet tanulni.

Azért a legtöbb kritika tényleg segítő szándékú volt, és szerintem is
jogos, az adott oldalon több publikus adat kellene.



>> Szerintem nem csak a munkája, hanem a kommunikációja is minősíti az embert, nem?
> Ha ő csinálja, akkor igen, de ebben az esetben tudjuk, hogy nem az ő
> munkája. Meg úgy egyébként is, egy elektronikai szakembertől kevésbé
> várjuk el, hogy webprogramozásban és marketingben is penge legyen.
>> Kritikát sokféleképpen lehet megfogalmazni. A megfogalmazón múlik,
>> hogy sértő lesz, vagy nem.
> Ez igaz.
>> Mondhatnánk, hogy majd megtanulja idővel... :(
> Ez is.
> Itt a listán akad egy-két szakember, akik vesznek alkatrészeket,
> modulokat, fél- és késztermékeket, és valamennyire le lehet mérni,
> hogy mit szeretne egy szakember egy weblaptól. Ha a weblapom ennek
> szöges ellentéte, és ez itt kiderül, akkor nem dedózni kell, hanem
> infót gyűjteni és fölhasználni. Ez a tanulás.



More information about the Elektro mailing list