[elektro] [elektro-etc] Összefoglaló... > elektomos auto
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Jan 16 12:02:30 CET 2012
a youtubeon vannak videok. van az az ezust-kek asszem energizer ceruzaelem, ami 1.5V, de ra van irva hogy lithium.
szepen ovatosan szetszedik, vegig kuzdve hogy ne legyen zarlat. a vegen van benne egy kb 4x30cm litium lemez, saccra vagy 0.2 vastag.
vajk
aztan meggyujtjak, vagy vizbe dobjak es meggyujtjak
________________________________
From: Levente Móczó <levestelista at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Monday, 16 January 2012, 11:32
Subject: Re: [elektro] [elektro-etc] Összefoglaló... > elektomos auto
Nem a szellemi szverésre vagyok kíváncsi, az nyugodtan mehet az ETC-n.
Ennél konkrétabb dolgok érdekelnének.
Mennyi Li van bennük, merre mutatnak a trendek, megoldható-e a
járműpark cseréje, mibe kerülne ez nekünk, mi a sorozatgyártás
akadálya, stb?
Levente
charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta, 2012.01.16.:
> 2012/1/16 Levente Móczó <levestelista at gmail.com>:
>> Az ETC- számolgattam, hogy a benzines flotta lecserélése megoldható vagy
>> sem.
>> Árammal ellátni a völgyekben el lehet, a feltöltés megoldható. Az
>> előfordulhat, hogy pld Neked be kellene kötni valamilyen combosabb
>> betápot.
>>
>> Az más kérdés, hogy egy pöcsköszörű Peugeot Ion kisautóval számoltam,
>> de mindent a jövőért.
>> :)
>> Én a ritkaföldfémekből épített akkuk fejlődésére vagyok kíváncsi.
>> Igazán a kérdés arra irányul, felskálázható-e az ilyen akkuk
>> mennyisége, vagy csak vágyálom marad az olcsó tömegtermék?
>
> Ni-mittudomen kombinacioban multkor neztem tengeralattjaro meretu
> verziot . letezik , kaphato , rajta van a skalan .
> azert nem terjedtek el joval korabban mert nincs akkuvezerlesi
> technika eleg ideje : meg tizenevvel ezelott is nagyban lehetett latni
> mechanikus fesszabalyzot . azzal egy lifepo akku vagy tonkremegy vagy
> felrobban . par eve mar megjelentek az ujak , inditoakkuban mar van
> alig oklomnyi darab ami akar zsebben elfer es barmit beindit .
> jelenleg is heti , havi rendszeresseggel jelennek meg javitasok ,
> fejlesztesek , ami ha nem is elavultta teszik a kethetes akkukat - de
> anyagpazarlova mar igen .
>
> az olom mellett jelenleg foleg a meglevo technika szol - vannak belole
> eleg jok - olcsok , csak nem egyszerre .
> a spiralcellasok jobb melykisutesi tulajdonsagokkal birnak , a tobbeik
> meg azert olcsok mert nagyon jol reciklalhatoak .
> a szuz olom vs hasznalt olom szerintem nem ter el nagyon
>
>> Tóth Péter <toth.peter at tilonasec.hu> írta, 2012.01.16.:
>>> Nem csak az a kérdés, hogy drága, vagy nem drága, hanem, hogy alkalmas-e
>>> a feladatra vagy sem.
>>> Ha mondjuk a 60 kW-os Astra-mat akarnám átalakítani, jó lenne bele egy
>>> 30 kW-os motor. Ehhez kellene a munkába járásomhoz minimum 45 db 55Ah-s
>>> akku, ami most közel 1m Ft-ba kerülne és cserélhetném 1-2-3 évente. A
>>> töltés 230V-ról 13A-rel legalább 10 órát venne igénybe, ami most kb.
>>> 1.500Ft.
>
> minden nap nullara meritened az akkukat , vagy ugy szamolsz hogy
> megteszel 40km-t az autoval , de akkubol mindig a teljes mennyiseget
> tankolod be ?
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list