[elektro] [elektro-etc] Összefoglaló... > elektomos auto
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Mon Jan 16 11:36:00 CET 2012
Bocs , a nem epelmejut ugy ertem hogy nem epelmeju hogy ezt kell hasznalni.
Mintha mindenhova ducatoval mennek. Egy varosi dugozashoz a kocsi hossza a
legkritikusabb : fele akkora auto - tobb hely , tobb ember/km . A kovetkezo
az emisszio - fogyasztas . Elektromos : kozel nulla - tobbiek : kihult
katalizator , reszterheleses gyilkolas.
A chevy volt tokeletes megoldas .
Bye
Dexter
2012.01.16. 11:30, "charles hoss" <charles.hoss at gmail.com> ezt írta:
> Gondolom a csajozasi faktorra gondolt.
> Szerintem nem epelmeju aki normal autot hasznal varosi forgalomra. A japan
> kei kategoria sajnos nem elerheto , de talan lesz tata nano , van
> kispolszki es letezik a smart , meg akkor is ha egyertelmu hogy nem tartos
> es nem takarekos tovabba irtozatosan draga is - de ezt a nemet geneknek
> tudom be. A koncepcio jo - es egy hajtaslancot tervezni nem akkora drama :
> a fiatnak pl sikerult volna :)
>
> Bye
> Dexter
> 2012.01.16. 9:40, "Karoly Kovacs" <koka55 at kabsi.at> ezt írta:
>
>> > Az más kérdés, hogy egy pöcsköszörű Peugeot Ion kisautóval számoltam,
>> > de mindent a jövőért.
>> > :)
>>
>> A kerdes csak az, hogy mit ertesz pocskoszorun? :))) Ha azt, hogy pici,
>> akkor oke. Ha azt, hogy nem megy, akkor nem ertek egyet.
>>
>> Nekem volt alkalmam tavaly majusban tesztpalyan vezetni az iOn-t.
>> Percekig kerestem a padlon az allam, ugy meglepodtem. Kb. 90-100-ig
>> nagyjabol ugy gyorsul, mint egy komoly, 100-130 loeros "nagy" auto. 100
>> folott persze lomhabb lesz, de hat ezt eleve varosi autonak terveztek.
>> Varosban szerintem idealis lenne (ha eltekintunk az aratol, stb.).
>>
>> Karoly
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
More information about the Elektro
mailing list