[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Wed Jan 11 04:05:03 CET 2012


Ezt a 2000-es datumvalasztot tobb helyrol is megerositve latom, hallom, 
szakemberektol is, szoval lehet benne valami.

Karoly


> Azert a regebbiek masok....
>
> Mostanaban latok sokat (www.cerberos.hu - autovedelmet szerelunk / ez volt a
> reklam helye) es a franciaknak teljesen elmentek otthonrol. Minden egy hajszálon
> lóg, spiccre méretezve ránézésre is, és eszement életidegen megoldások.
> Elektromos / mechanikus téren egyaránt.
>
> BMW-t nem szeretem egyéb okból, de azért tudnak valamit...
>
> Olasz is gázos lett eléggé. 2000 eleje környékétől mintha mindenki elfelejtett
> volna autót gyártani kb. a Merci/BMW-t kivéve. Csak ott meg annyi a technika h
> statisztikai alapon is surubben van gond. De alapvetően műszaki szemmel eléggé
> rendben vannak főleg úgy h azért durván innovatívak mostanában. (Kína veszi
> ezerrel és van zsé) De a dizajn/ergonomia elég 0.0 egy olasz/francia kényelemhez
> szokott ember számára.
>
> Szoval maradnak a régebbi kocsik.... :)
>
> A.
>
> On 2012.01.10. 21:51, Karoly Kovacs wrote:
>> Hat en ezt nem ertem.
>>
>> Lehet, hogy en vagyok a szerencse fia? Nekem ugyanis meg soha nem voltak
>> komolyabb gondjaim a PSA autokkal.
>> Aprosagok persze vannak, de azok olyan kicsik, amelyek minden mas
>> tipusnal megvannak. Sot, tobb olyan peldat is tudok mondani, amelyek egy
>> "mezei" felhasznalonak fel sem tunnek, csak azoknak, akik sok ev ota
>> ismerik a PSA gepeket, es ossze tudjak hasonlitani egymassal (esetleg
>> mas gyartmanyokkal).
>>
>> Karoly
>>
>>
>>
>>> Hat, en elotte 10 evig fordokat toltam. Egyszerubb szerkezetek voltak mint az 5008, viszont atgondolt, logikus mukodesu volt majdnem minden. Tudnek ott is mondani hibakat, de ez kicsit szakmai artalom nekem. A 5008-as tobb mint egy eve van nalam, de meg nem volt olyan pillanat, hogy minden mukodott volna rajta. Megcsinaltak mar majdnem, mar csak azon agyalnak, hogy mitol lehet hogy ujkora ota nem villan az index ha bezarom.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>>     From: SZIGETI Szabolcs<szigi at ik.bme.hu>
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 16:33
>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>>
>>> Hali!
>>>
>>> Nem akarok OFFolni, de szerintem nagyrészt legendák ezek a dolgok, hogy
>>> valamelyik ország hasonló árfekvésű kocsijai szignifikánsan jobbak lenének
>>> más hasonló fejlettségű országokénál.
>>>
>>> Én pl. teljesen elégedett vagyok a francia kocsikkal párszázezer km után is,
>>> és a szervizszolgáltatással. Másrészt van a világon kb. 3 beszállító, abból
>>> legózzák össze a világ összes kocsiját :-)
>>>
>>> Pl. a Citroenemben szinte minden elektronikus cucc Bosch...
>>>
>>> Szabolcs
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ----- Eredeti üzenet -----
>>> From: charles hoss
>>> Sent: Tuesday, January 10, 2012 4:09 PM
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Subject: Re: [elektro]mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>>
>>> szerintem a francia autok nem rosszak ugy alapvetoen .
>>> vannak betegsegeik , de kezelheto mertekben - inkabb csak "masok" ,
>>> nem elveben rosszabbak
>>> ami rosszabb , az a magyar szerviz es a hozzaallas .
>>> milyen auto az amit nem lehet egy evig megjavitani ?
>>> epp most lesz a panaszkonyvben egy citroen tulaj panasza , de a
>>> francia gyartmanyu scudo I nalunk is egy horror volt .
>>> elszallt a programja , meghulyult es utana fel evig csak javitgattak ,
>>> majdnem leegett , aztan bocsanatot kertek es visszavasaroltak .
>>> nem hiszem el hogy egy autot nem lehet megjavitani - lehet impotens a
>>> szerviz , de nincs mano a gepben .
>>>
>>>
>>> bye
>>> dexter
>>>
>>>
>>> SZIGETI Szabolcs<szigi at ik.bme.hu>    írta (2012. január 10. 16:04):
>>>> Hali!
>>>>
>>>> Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
>>>> ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit De
>>>> ez
>>>> tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
>>>> mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
>>>>
>>>> Szabolcs
>>>>
>>>>
>>>> ----- Eredeti üzenet -----
>>>> From: Karoly Kovacs
>>>> Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>>>
>>>> Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
>>>> (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
>>>> hatso ablaktorlovel.
>>>> Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
>>>> "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
>>>> peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
>>>> kontakt - ki tudja?).
>>>>
>>>> Karoly
>>>>
>>>>
>>>>> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
>>>>> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
>>>>> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
>>>>> semmi.
>>>>>
>>>>> vajk
>>>>>
>>>>>
>>>>> ________________________________
>>>>>       From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>>>>> To: elektro at tesla.hu
>>>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
>>>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
>>>>>
>>>>> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>>>>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
>>>>>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
>>>>>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
>>>>>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
>>>>>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
>>>>>
>>>>> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
>>>>> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
>>>>> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
>>>>> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>                elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>              elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>              elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list