[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Jan 11 01:00:09 CET 2012


Amit en latok:

Ha minosegi a belter anyaga nem latszik annyira a hasznalat es tobbet vissza 
lehet tekerni.

Olasz autok tipikusan ezt szivjak. A bőr stb. elég prémium benne, plane ha 
kicsit is ápolva volt. Igy lesz a 200e-ret futott Alfa 166 2.4JTD 80e-ert 
arulva, és aki megveszi elsőre még boldog is h nem látszik rajta h 80e van benne.

(szervizben jaro nepper szolta el magat...h masnapra már csak 80e lesz 
benne....... ujsagolta buszken....)


A.
On 2012.01.10. 16:58, SZIGETI Szabolcs wrote:
> Meg van hanyag tulaj. Haversrác meg indexforum meggyőzi, hogy a gyári
> mérnökök és szerelők mind hülyék, nem az az olaj kell bele, nem az
> karbantartás, nem az a gumiméret, aztán csodálkozik, hogy nem megy. Ha már
> emlegettük a Citroen DS-t, annak ugye volt egy durva hidraulikus rendszere,
> ami a kormányzást, fékezést, (álom)felfüggesztést csinálta. Volt benne pár
> kopó-fogyó tömítés, kellett belevaló hidraulika olaj. Itthon persze csesztek
> karbantartani, a tömítési veszteségtől meg stb.nyomásszabályzó már úgy
> ketyegett mint egy időzített bomba, öntöttek bele fékolajat, motorolajat,
> repceolajat, aztán mi lett a nagy tanulság? "A hirdós Citroen szétesik,
> szar, olyat nem szabad venni".
>
> De igaz ez bármelyik autóra, amikor az előírt minősítésű helyett minden okos
> olajat tesznek bele, csodálkoznak, hogy halódik a motor, felraknak rossz
> méretű, széles felniket, aztán csodálkoznak, hogy hullanak a gömbfejek, stb.
>
> Ebből aztán jól levonják a következtetést, hogy melyik kocsi szar.
>
> Szabolcs
>
>
> ----- Eredeti üzenet -----
> From: Fekete Róbert
> Sent: Tuesday, January 10, 2012 4:40 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> igazat adok
> az utóbbi időben rá kellett jönnöm erre
>
> nincs szar autó, csak szar szemét eladó aki a 300-400e-t futott autóról
> elhiteti veled hogy csak 80e-t futott
> és már mondhatod is hogy szar alfa, szar fiat, szar ....stb
> mert bizony tényleg szétesőben van 400e km-nél mindegyik
>
> R.
>
> 2012-01-10 16:33 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>> Hali!
>>
>> Nem akarok OFFolni, de szerintem nagyrészt legendák ezek a dolgok, hogy
>> valamelyik ország hasonló árfekvésű kocsijai szignifikánsan jobbak lenének
>> más hasonló fejlettségű országokénál.
>>
>> Én pl. teljesen elégedett vagyok a francia kocsikkal párszázezer km után
>> is,
>> és a szervizszolgáltatással. Másrészt van a világon kb. 3 beszállító,
>> abból
>> legózzák össze a világ összes kocsiját :-)
>>
>> Pl. a Citroenemben szinte minden elektronikus cucc Bosch...
>>
>> Szabolcs
>>
>>
>>
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list