[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek

potyo potyo.ada at gmail.com
Tue Jan 10 22:07:46 CET 2012


Akkor mondjuk úgy, hogy testreszabni :-))

2012. január 10. 22:06 vajk fekete írta, <halaloszto at yahoo.co.uk>:

> egy 7-8millios autot hadd ne kelljen mar megjavitani
>
> vajk
>
>
> ________________________________
>  From: charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 21:40
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> nekem nem lenne kifogasom ezek ellen ha utolag javithatoak lennenek .
>
> bye
> dexter
>
>
> vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 21:22):
> > Te vagy az emberem!!!
> >
> > Mondd mar el, de komolyan, hogy hogyan gondoltak ezt a hatso ablaktorlot
> ergonomiailag? Mert ugye egy kapcsolo, aminek mechanikailag van bekapcsolt
> meg kikapcsolt allasa. De ha leveszem a gyujtast, akkor kikapcsolja megis a
> torlot. Igy ha esoben rohangaszok a varosban, minden beuleskor ujra be kell
> kapcsoljam. De ugye elotte ki kell kapcsoljam, mert bar nem torol, a
> kapcsolo a bekapcsolt allasban van.
> >
> > En vagyok a maximalista az user interfaceekkel kapcsolatban, vagy
> tenyleg ennyire atgondolatlan az egesz?
> >
> > 10 ev ford utan nagyon inkonzisztens, szeteso, logikatlan nekem az
> egesz. nem untatlak, de van meg egy jopar ilyen siramom.
> >
> > vajk
> >
> >
> > ________________________________
> >  From: SZIGETI Szabolcs <szigi at ik.bme.hu>
> > To: elektro at tesla.hu
> > Sent: Tuesday, 10 January 2012, 16:04
> > Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
> >
> > Hali!
> >
> > Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
> > ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit
> De ez
> > tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
> > mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
> >
> > Szabolcs
> >
> >
> > ----- Eredeti üzenet -----
> > From: Karoly Kovacs
> > Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
> > To: elektro at tesla.hu
> > Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
> >
> > Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
> > (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
> > hatso ablaktorlovel.
> > Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
> > "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
> > peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
> > kontakt - ki tudja?).
> >
> > Karoly
> >
> >
> >> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
> >> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
> >> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
> >> semmi.
> >>
> >> vajk
> >>
> >>
> >> ________________________________
> >>   From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
> >> To: elektro at tesla.hu
> >> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
> >> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs  rendszerek
> >>
> >> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
> >>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
> >>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
> >>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
> >>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
> >>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
> >>
> >> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
> >> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
> >> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
> >> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
> >>
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>            elektro[-flame|-etc]
> >>
> >>
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list