[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jan 10 21:40:22 CET 2012
nekem nem lenne kifogasom ezek ellen ha utolag javithatoak lennenek .
bye
dexter
vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk> írta (2012. január 10. 21:22):
> Te vagy az emberem!!!
>
> Mondd mar el, de komolyan, hogy hogyan gondoltak ezt a hatso ablaktorlot ergonomiailag? Mert ugye egy kapcsolo, aminek mechanikailag van bekapcsolt meg kikapcsolt allasa. De ha leveszem a gyujtast, akkor kikapcsolja megis a torlot. Igy ha esoben rohangaszok a varosban, minden beuleskor ujra be kell kapcsoljam. De ugye elotte ki kell kapcsoljam, mert bar nem torol, a kapcsolo a bekapcsolt allasban van.
>
> En vagyok a maximalista az user interfaceekkel kapcsolatban, vagy tenyleg ennyire atgondolatlan az egesz?
>
> 10 ev ford utan nagyon inkonzisztens, szeteso, logikatlan nekem az egesz. nem untatlak, de van meg egy jopar ilyen siramom.
>
> vajk
>
>
> ________________________________
> From: SZIGETI Szabolcs <szigi at ik.bme.hu>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 16:04
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> Hali!
>
> Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
> ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit De ez
> tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
> mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
>
> Szabolcs
>
>
> ----- Eredeti üzenet -----
> From: Karoly Kovacs
> Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
> (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
> hatso ablaktorlovel.
> Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
> "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
> peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
> kontakt - ki tudja?).
>
> Karoly
>
>
>> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
>> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
>> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
>> semmi.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>> From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>> To: elektro at tesla.hu
>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>
>> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
>>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
>>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
>>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
>>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
>>
>> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
>> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
>> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
>> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list