[elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Tue Jan 10 17:10:21 CET 2012
Azert, mert a buta amarikaiak nem ertekeltek a technikat, es nehany
darab kivetelevel nem tudott a Citroen eladni belole egyet sem Amerokaban.
Pedig volt ott teknyika, taknyologia rendesen. Aluminium karosszeria
elemek, hogy mast ne mondjunk. Hany ev mulva is kezdte verni az Audi a
nyalat, hogy huuuu, bizony, mi megcsinaltuk?
Es igy tovabb...
Egyet el kell ismerni: az akkori anyagokkal a hidropneumatilus rugozas
tenyleg serulekeny volt (gumi tomitesek, stb.).
Karoly
> Hát, mondjuk a leírás alapján ez egy Citroen DS lehetett, amiről sokan
> elismerik, hogy valószínűleg a világ egyik leginnovatívabb járműve volt nem
> csak a maga korában, de "evör" is. Nem csak (vagy elsősorban) kinézetben,
> hanem műszaki alapokban is. Azóta masszívan visszafejlődtek a franciák is a
> konvencionális irányba.
>
> Szabolcs
>
>
> ----- Eredeti üzenet -----
> From: Acs Gabor
> Sent: Tuesday, January 10, 2012 4:12 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>
> Szerintem ez nem az a porbléma, amiről szó volt, hogy az UE kevés %-ot
> kap, mert akkor hol bekapcsolna a rövid nyomásra is (amikor épp nála van
> a végrehajtás a megnyomás pillanatában), hol nem. Ez inkább valami
> tudatos dolog lehet, vagy félresikerült pergésmentesítés, vagy valami
> így kitalált funkció-szétválasztás, vagy a marketingesek agymenése. Épp
> a napokban láttam egy régi Citroënről műsort, a visszapillantó a
> szélvédő alján, a kormányban csak egy küllő, az index direkt a másik
> oldalon -csak azért, hogy 'egyéniség' lehessen.
> Aztán csodálkoznak, hogy ennyi a résztvevő a büszkeség napján.
>
>
> Gábor
>
> 2012.01.10. 16:04 keltezéssel, SZIGETI Szabolcs írta:
>> Hali!
>>
>> Én csak 10 éve nyomok francia kocsikat, de Vajknak igaza van. A hátsó
>> ablaktörlő lehet olyan rövid időre bekapcsolni, hogy nem csinál semmit De
>> ez
>> tényleg egy gyors fordítás ki-be a kapcsolón csak. Nekem is feltűnt, de
>> mondjuk nem zavaró számomra, nyugis gyerek vagyok :-)
>>
>> Szabolcs
>>
>>
>> ----- Eredeti üzenet -----
>> From: Karoly Kovacs
>> Sent: Tuesday, January 10, 2012 2:27 PM
>> To: elektro at tesla.hu
>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>
>> Nekem kb. 18 eve csak francia autoim vannak, Peugeot-ok es Citroen-ek
>> (ami elektronyos szempontbol ugyanaz), es meg egyiknel sem volt bajom a
>> hatso ablaktorlovel.
>> Lehet, hogy a tieddel van a baj. Ugy ertem, hogy nem azert, mert
>> "francia", ahogy Potyo oly epesen altalanosott, hanem mert az az egy
>> peldany hibas (kapcsolo vagy akarmi mas azon az aramkoron, esetleg rossz
>> kontakt - ki tudja?).
>>
>> Karoly
>>
>>
>>> a pozsoban ha csak egyet akarok torolni a hatso ablaktorlovel, akkor egy
>>> tekerovel kell be-ki kapcsolni. treniroznom kell magamat hogy be-var-ki,
>>> mert ha a szokott tempomban morzezok rajta egyet, akkor nem tortenik
>>> semmi.
>>>
>>> vajk
>>>
>>>
>>> ________________________________
>>> From: Hofferek Attila<hofi at soka.co.hu>
>>> To: elektro at tesla.hu
>>> Sent: Tuesday, 10 January 2012, 13:38
>>> Subject: Re: [elektro] mikrokontrolleres operációs rendszerek
>>>
>>> 2012.01.10. 13:29 keltezéssel, Andras Huszti írta:
>>>> Tehat a prioritaskezeles mint featuret lenyegeben eddig nem
>>>> tudtam igenybe venni. Sot, az a tapasztalatom van, hogy ahol ezzel
>>>> kezdenek el probalkozni az alatalaban zatonyra fut, mert kiderul, hogy
>>>> nincsenek csodak ha egyiket eheztetik a masik javara, akkor az
>>>> eheztettel lesznek bajok. Elobb vagy utobb egy buffer megtelik es kesz.
>>> Nekem kivaloan bevalt az a strategia, hogy az UI alacsonyabb prioritasu
>>> a tobbinel. A felhasznalo ugyis nyomja vagy fel masodpercig a gombot,
>>> az meg, hogy par millisecundummal kesobb jelenik meg a gombnyomas
>>> eredmenye, nem valtoztatja a felhasznaloi elmenyt.
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list