[elektro] HHO
vajk fekete
halaloszto at yahoo.co.uk
Tue Feb 28 15:03:21 CET 2012
az tobbek altal ki van probalva (vajk included), hogy orszaguton ugy haladva, hogy ovatos gazzal fel 110-re, aztan ures vagy kupplung es lenduletbol 80-ig, aztan elolrol, az tobb mint egy liter. de csak ures uton lehet megcsinalni.
vajk
________________________________
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Tuesday, 28 February 2012, 12:55
Subject: Re: [elektro] HHO
Fuzesi Arnold wrote:
> Gyanum szerint a motor hatasfoka jobb nagyobb terhelesen, igy jobban
> jarok ha nem lassan erem el szar hatasfokkal az 50-et, hanem gyorsan
> jo hatasfokkal.
Erre már én is gondoltam, és gyanús, hogy ha az ember perverz módon úgy vezetne
le mondjuk 100km-t, hogy mindig kihúzatja a gépet, aztán motor kikapcs, és hadd
guruljon, aztán újra... akkor olcsóbb lenne az út.
Vagy ha hullámosak lennének az utak. Emelkedőn dolgozik a gép rendesen, lejtőn
meg motor kikapcs, sebesség meg végig kb azonos. :-)
A dolgot gondolom elég jól megoldja a villanyautó, aminek az aksiját turbina
által hajtott generátor tölti többé-kevésbé folyamatosan és optimalizálva (ahogy
korábban volt róla szó).
Azért a hatásfok kijelzőt megépíthetéd! Ha sikerülne elvileg is jól megcsinálni,
nagyon érdekes adatokhoz lehetne jutni.
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list