[elektro] HHO

"L. Pásztor" seasoft at invitel.hu
Tue Feb 28 14:17:50 CET 2012


Ja.  Mint ember aki nem hitt a nitróban.
Vigyorogva ült be az 540-es Böhmös jobb ülésébe.
Nem várta ki a 400 métert, már 300-nál üvöltött a félelemtől ...  :)

-------------------
L. Pásztor
-------------------




Gabor Ambruzs írta:
> Ez más sztori!
> A vízbefecskendezés az nem annyira hókuszpókusz :).
>
> G.
>
>
> 2012/2/28 "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>:
>   
>> Működik. De nem pont úgy ahogy sokan gondolják... mert ez nem nitró !!!
>> Nem igazán fogyasztás csökkentő, inkább teljesítményt növel.
>> Valahol katalizátorként, müxik, mégpedig úgy, hogy hűti a
>> befecskendezett keveréket, ami így összehúzódik, és több is mehet be,
>> ezzel meg plusz levegővel növeli a teljesítményt.
>> Aztán a robbanást (hideg) először kicsit késlelteti, utána pedig
>> elősegíti és felgyorsítja (ez a víz katalizátor hatása), ezáltal a
>> robbanás rövidebb idő alatt, a dugó és a hajtókar ideálisabb
>> tartományában játszódik le.
>> Itt keletkezik egy kis hatásfok növekedés ... és így kisebb a terhelés a
>> dugón, hajtókaron és a csapszegen is.
>> Meg azáltal h a befecskendezéskor kicsit hűti hengert, talán hatásfokban
>> itt is hoz valamit, szvsz nem sokat.
>> Tapasztalatom szerint a mérhető fogyasztáscsökkenés minimális, a
>> hibahatáron belül van.  A mérhető teljesítmény növekedés viszont ideális
>> esetben lehet 10% is, és az jól mérhető padon.
>>
>> Kb.  6-8 éve volt ez sláger, de lecsengett történet, mert ez is tiltott
>> átalakításnak számít, mint a nitro, és ugyanúgy rendszám-levétellel
>> "jutalmazzák"
>> Kb. annyiba kerül a vizes szett, mint egy kisebb nitró, ami meg
>> teljesítményben 30-40%-ot simán hoz, anélkül hogy szétesne a motor.
>> A különbség az h a nitron max 8-10 másodpercet megy befele, és csak
>> gyorsításkor, a víz meg állandóan folyik be.
>>
>> A brutálisabb hatás miatt a nitro gyakorlatilag kiszorította a vizet, és
>> gondolom a víz csak a benzin aranyár miatt került elő megint....
>>
>> A legjobb fogyasztás csökkentő az óvatos jobb láb  :)
>>
>> -----------------------
>> L. Pásztor
>> -----------------------
>>
>>
>>
>>
>>
>> Xorn írta:
>>     
>>> Várd ki, mire mennek vele a TotalCarosok. Ők is berakták egy
>>> autójukba, most tesztelik.
>>>
>>> Amúgy minden ismert fizikai törvény alapján qrvára nem működhetne,
>>> mégis többet állítják, hogy mégis.
>>>
>>> Best regards,
>>> Andy
>>>
>>> 2012/2/28 Lazar Zoltan <zoli at ikos.ro>:
>>>
>>>       
>>>> Sziasztok,
>>>>
>>>> Egy ismerosom szerelt autojaba egy vizbonto berendezest.Ha valami csoda
>>>> folytan nem ismernetek,HHO jeligere rengeteg talalatot ad a gugel .
>>>> Ismerosom nem volt meggyozo a fogyasztascsokkenes szemszogebol,igy
>>>> gondoltam megkerdezlek titeket.
>>>> Keszitett-e , szerelt-e valaki ilyesmit az autojaba,erdemes-e
>>>> foglalkozni vele ?
>>>> Az aldozat egy Skoda 120-as lenne.
>>>> Koszonom.
>>>>
>>>> --
>>>> Udv:
>>>> Zoli
>>>>
>>>>
>>>> --
>>>> This message has been scanned for viruses and
>>>> dangerous content by MailScanner, and is
>>>> believed to be clean.
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>          elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>         
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>>       
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>>     
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
>   



More information about the Elektro mailing list