[elektro] HHO

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Feb 28 14:09:46 CET 2012


Pont ennek a hatasfokat emlitettem : ha kevesebb elogyujtas eleg , akkor
csokken a fogyasztas. Emelt szivoter fomerseklet , jobb kompressziotures.
Terfogati munka.

Bye
Dexter
2012.02.28. 12:42, "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com> ezt írta:

> Adalék:
>
> 3.0V6 benzina 1.9 tonna automata (halmozottan hatranyos helyzetű, még
> olasz is
> ennek tetejébe) chiptuning nélkül gyári programmal 1-1.5 literrel többet
> eszik
> atlagban!! mint egy 100-as benzinre optimalizalt programmal. Ami tulkepp
> annyi h
> a gyujtast eltolja (nagyobb kompressziotures, tovabb surithet), emiatt
> jobb a
> hatasfok, kevesebb benyaval beeri. Vegeredmenykepp arban ugyan ott vagyok
> mert
> dragabb a 100-as. De jobban megy ugyan abbol a penzbol. Szoval legalabb
> ennyi
> plusszt ad.
>
> Ha hozza van allitva a befecskendezes es javit ennyit a kompresszioturesen
> hatasfokon akkor talan lehet eselye ennek a HHO hulyesegnek.
>
> De abszolut nem hiszek benne h egy generator vizbonto minimalis hidrogen
> korfolyamat tudna ennyit javitani a hatasfokon. (Szamolni sosem szamoltam,
> nagyon nem is tudom hol fognek neki, tuti hibas lenne a modellem imitt
> amott)
>
> Tobbet er ha odafigyel az ember hogy vezet. :)
>
> Intenziv gyorsitas 50-ig, aztan csorgas nyomatekhataron. -2 / -3 liter
> varosban
> ezzel a trukkel.
>
> Gyanum szerint a motor hatasfoka jobb nagyobb terhelesen, igy jobban jarok
> ha
> nem lassan erem el szar hatasfokkal az 50-et, hanem gyorsan jo hatasfokkal.
>
> Mas magyarazatot nem talaltam ra.
>
> Mar gondolkodtam csinalok egy hatasfokkijelzot. Jopofa mutatos analog
> atfolyasmero van gyarilag, abbol jottem ra hogy nem eri meg lassan
> gyorsitani.
> Mindenkepp kiakad :) Akkor meg mar legyen intenziv egy adott erteknel
> tobbet
> ugysem eszik. :)
>
> A.
> On 2012.02.28. 11:28, vajk fekete wrote:
> > ez jo es komoly erv!
> >
> > hogy a hidrogen eloallitasa annyira hatekonytalan, hogy hiaba van akar
> hatasfok novekedes, eloszor ezt kellene visszapotolja.
> >
> > lead a motor tengelyen 20kW-ot, ebbol 1.5%-ot, azaz 300W-ot ellopunk a
> generatornak, abbol az ad 250W aramot, amivel termeljuk a hidrogent.
> >
> > ha eredetileg 33% volt a hatasfok, tehat 60kW benzinbol csinalta a
> 20kW-t a tengelyen, akkor most ugyanennyibol 20.3kW-t kell csinaljon hogy
> ugyanott legyunk, azaz 0.6%-ot kellett nojon a hatasfok.
> >
> > Amugy ezekben a cuccokban hany bontocella van sorbakotve? Mert kis
> saccolas utan az jon ki, hogy 0.1g/perc hidrogenhez 80A kell 100% hatasfok
> eseten. Es ha jol tudom, a hidrogenbontas az 50% hatasfokot is nehezen eri
> el.
> >
> > vajk
> >
> >
> > ________________________________
> >   From: jhidvegi<jhidvegi at gmail.com>
> > To: elektro at tesla.hu
> > Sent: Tuesday, 28 February 2012, 11:08
> > Subject: Re: [elektro] HHO
> >
> > Adam Huszar wrote:
> >
> >> ???? Milyen pár gramm hidrogén? :D Percenként 1-2 liter gáz megy be,
> >> azért az visszaszámolva vízre elég sok ám! Mármint fajlagosan a
> >> benzinhez képest.
> >
> > Percenként 2 liter hidrogén, az kb 0,16g.
> > Benzinből meg kb 100-150g megy be percenként.
> >
> > Én azért lennék bátor a kételkedést illetően, mert ugye a motor
> mechanikai
> > munkát végezve valami nem 100% mechanikai hatásfokkal tekeri a
> generátort, ami
> > szintén messze nem 100% hatásfokkal termel áramot, amit még
> egyenirányítanak is
> > (további veszteség), és akkor jön a vízbontás. Na az aztán a végleg szar
> > hatásfokú dolog.
> >
> > A keletkezett hidrogén meg oxigén ugye elégetve visszaadja a vizet.
> Vegyük ezt
> > 100%-nak, amit ugye be is kellett fektetni ahhoz, hogy szétváljanak, de
> csak a
> > fenti szar hatásfokkal tudtuk.
> >
> > A motor hatásfokának kell bődületesen megjavulnia ahhoz, hogy az
> egészből valami
> > pozitívum kisüljön, de egy ilyen dugattyús motor hatásfoka mindig szarabb
> > 40%-nál, talán a 30-at is nehezen éri el. Szóval a rossz hatásfokkal
> megtermelt
> > mechanikai energiát átküldjük egy szintén nem túl jó hatásfokú
> rendszeren,
> > amiből végül olyan kémiai energiát nyerünk, amit szintén csak 30% körüli
> > hatásfokkal tudunk hasznosítani. De ha ezt a részt valami isteni csoda
> folytán
> > 50% hatásfokkal tudnánk is, akkor is szar.
> >
> > A legkézenfekvőbb: hidrogén-oxigén elégetésével működő motorral áramot
> > termelünk, abból vizet bontunk, és ezzel tápláljuk a motort. Ha
> végigmegyek a
> > láncon hatásfokilag, és mindenütt a lehetséges elvi maxot veszem
> figyelembe, sőt
> > még rá is teszek valami jótékony 1,3-as szorzót önkényesen, akkor se
> működne.
> >
> > Szóval ez tuti bukta, egész nyilvánvaló, hogy kész átverés show.
> >
> > hjozsi
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list