[elektro] HHO

Fekete Róbert frobi at harden.hu
Tue Feb 28 12:54:37 CET 2012


ez a gyorsításosdi egy érdekes dolog
mert kb ue tudom mondani én is, jó nem az eszeveszett őrültködés, hanem 
felnyom és utána autóz,

2012-02-28 12:41 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
> Adalék:
>
> 3.0V6 benzina 1.9 tonna automata (halmozottan hatranyos helyzetű, még olasz is
> ennek tetejébe) chiptuning nélkül gyári programmal 1-1.5 literrel többet eszik
> atlagban!! mint egy 100-as benzinre optimalizalt programmal. Ami tulkepp annyi h
> a gyujtast eltolja (nagyobb kompressziotures, tovabb surithet), emiatt jobb a
> hatasfok, kevesebb benyaval beeri. Vegeredmenykepp arban ugyan ott vagyok mert
> dragabb a 100-as. De jobban megy ugyan abbol a penzbol. Szoval legalabb ennyi
> plusszt ad.
>
> Ha hozza van allitva a befecskendezes es javit ennyit a kompresszioturesen
> hatasfokon akkor talan lehet eselye ennek a HHO hulyesegnek.
>
> De abszolut nem hiszek benne h egy generator vizbonto minimalis hidrogen
> korfolyamat tudna ennyit javitani a hatasfokon. (Szamolni sosem szamoltam,
> nagyon nem is tudom hol fognek neki, tuti hibas lenne a modellem imitt amott)
>
> Tobbet er ha odafigyel az ember hogy vezet. :)
>
> Intenziv gyorsitas 50-ig, aztan csorgas nyomatekhataron. -2 / -3 liter varosban
> ezzel a trukkel.
>
> Gyanum szerint a motor hatasfoka jobb nagyobb terhelesen, igy jobban jarok ha
> nem lassan erem el szar hatasfokkal az 50-et, hanem gyorsan jo hatasfokkal.
>
> Mas magyarazatot nem talaltam ra.
>
> Mar gondolkodtam csinalok egy hatasfokkijelzot. Jopofa mutatos analog
> atfolyasmero van gyarilag, abbol jottem ra hogy nem eri meg lassan gyorsitani.
> Mindenkepp kiakad :) Akkor meg mar legyen intenziv egy adott erteknel tobbet
> ugysem eszik. :)
>
> A.
> On 2012.02.28. 11:28, vajk fekete wrote:
>> ez jo es komoly erv!
>>
>> hogy a hidrogen eloallitasa annyira hatekonytalan, hogy hiaba van akar hatasfok novekedes, eloszor ezt kellene visszapotolja.
>>
>> lead a motor tengelyen 20kW-ot, ebbol 1.5%-ot, azaz 300W-ot ellopunk a generatornak, abbol az ad 250W aramot, amivel termeljuk a hidrogent.
>>
>> ha eredetileg 33% volt a hatasfok, tehat 60kW benzinbol csinalta a 20kW-t a tengelyen, akkor most ugyanennyibol 20.3kW-t kell csinaljon hogy ugyanott legyunk, azaz 0.6%-ot kellett nojon a hatasfok.
>>
>> Amugy ezekben a cuccokban hany bontocella van sorbakotve? Mert kis saccolas utan az jon ki, hogy 0.1g/perc hidrogenhez 80A kell 100% hatasfok eseten. Es ha jol tudom, a hidrogenbontas az 50% hatasfokot is nehezen eri el.
>>
>> vajk
>>
>>
>> ________________________________
>>    From: jhidvegi<jhidvegi at gmail.com>
>> To: elektro at tesla.hu
>> Sent: Tuesday, 28 February 2012, 11:08
>> Subject: Re: [elektro] HHO
>>
>> Adam Huszar wrote:
>>
>>> ???? Milyen pár gramm hidrogén? :D Percenként 1-2 liter gáz megy be,
>>> azért az visszaszámolva vízre elég sok ám! Mármint fajlagosan a
>>> benzinhez képest.
>>
>> Percenként 2 liter hidrogén, az kb 0,16g.
>> Benzinből meg kb 100-150g megy be percenként.
>>
>> Én azért lennék bátor a kételkedést illetően, mert ugye a motor mechanikai
>> munkát végezve valami nem 100% mechanikai hatásfokkal tekeri a generátort, ami
>> szintén messze nem 100% hatásfokkal termel áramot, amit még egyenirányítanak is
>> (további veszteség), és akkor jön a vízbontás. Na az aztán a végleg szar
>> hatásfokú dolog.
>>
>> A keletkezett hidrogén meg oxigén ugye elégetve visszaadja a vizet. Vegyük ezt
>> 100%-nak, amit ugye be is kellett fektetni ahhoz, hogy szétváljanak, de csak a
>> fenti szar hatásfokkal tudtuk.
>>
>> A motor hatásfokának kell bődületesen megjavulnia ahhoz, hogy az egészből valami
>> pozitívum kisüljön, de egy ilyen dugattyús motor hatásfoka mindig szarabb
>> 40%-nál, talán a 30-at is nehezen éri el. Szóval a rossz hatásfokkal megtermelt
>> mechanikai energiát átküldjük egy szintén nem túl jó hatásfokú rendszeren,
>> amiből végül olyan kémiai energiát nyerünk, amit szintén csak 30% körüli
>> hatásfokkal tudunk hasznosítani. De ha ezt a részt valami isteni csoda folytán
>> 50% hatásfokkal tudnánk is, akkor is szar.
>>
>> A legkézenfekvőbb: hidrogén-oxigén elégetésével működő motorral áramot
>> termelünk, abból vizet bontunk, és ezzel tápláljuk a motort. Ha végigmegyek a
>> láncon hatásfokilag, és mindenütt a lehetséges elvi maxot veszem figyelembe, sőt
>> még rá is teszek valami jótékony 1,3-as szorzót önkényesen, akkor se működne.
>>
>> Szóval ez tuti bukta, egész nyilvánvaló, hogy kész átverés show.
>>
>> hjozsi
>>
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>             elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list