[elektro] HHO
Andras Huszti
kyrk at villamvadasz.hu
Tue Feb 28 11:19:04 CET 2012
Hello!
2012-02-28, k keltezéssel 11.01-kor "L. Pásztor" ezt írta:
> Működik. De nem pont úgy ahogy sokan gondolják... mert ez nem nitró !!!
> Nem igazán fogyasztás csökkentő, inkább teljesítményt növel.
> Valahol katalizátorként, müxik, mégpedig úgy, hogy hűti a
> befecskendezett keveréket, ami így összehúzódik, és több is mehet be,
> ezzel meg plusz levegővel növeli a teljesítményt.
Szerintem kizart dolog, hogy lenyeges hutest vegezne az a keves plusz
gaz. Egyreszrol a mennyisegek miatt, masreszrol a technologiai folyamat
miatt. Turbos motor eseten ha jol sejtem a turob elott kell bejutattni a
gazt, akkor meg a turbo ugyan ugy felmeligit es az intercooler majd
lehuti.
> Aztán a robbanást (hideg) először kicsit késlelteti, utána pedig
> elősegíti és felgyorsítja (ez a víz katalizátor hatása), ezáltal a
> robbanás rövidebb idő alatt, a dugó és a hajtókar ideálisabb
> tartományában játszódik le.
Ezt szerintem sok auto alapbol tudja. Gyujtasidonek hivjak.
> Tapasztalatom szerint a mérhető fogyasztáscsökkenés minimális, a
> hibahatáron belül van. A mérhető teljesítmény növekedés viszont ideális
> esetben lehet 10% is, és az jól mérhető padon.
Ez szerintem ellent mond egymasnak. Ha a teljesitmeny novekszik akkor a
hatasfoknak is novekednie kellet (leven a motor es a benzin mennyisege
nem valtozott). Tehat a fogyasztasnak azonos korulmenyek kozott
csokkenie kellet.
> A legjobb fogyasztás csökkentő az óvatos jobb láb :)
Vateran arultak tuti fogyasztascsokkentot 200eFt-ert. 1db tegla volt.
Tenyleg hat!
More information about the Elektro
mailing list