[elektro] vírus levelezget > szolgáltató off
Kovács József
kj at faldeko.hu
Sun Dec 9 23:11:40 CET 2012
>> Te mit tennél?!
> Adnék neki egy listát, hogy az elmúlt néhány napban mikor, milyen
> ip-címről jött levél az smtp serverre.
Minek?!
Hisz csak az a lényeg, hogy
MINDENFÉLE IP címről jönnek >> tiltás, új jelszó
Ezt a szolgálató látta és lépett is, amit kell.
Ennyi... minden más fölösleges.
> Akkor már tisztázódott is, hogy
> nem a user gépéről, hanem valószínűleg ellopták a jelszavát.
Látta, tisztázta, tiltotta, jelszavazta...
Szólt, hogy TAKARÍTS USER!
Minek basztatná magát és usert tovább?
> Jelszóváltoztatás után megkérdezném, hogy nem akarja-e korlátozni az
> smtp server elérhetőségét a gépére, hogy máshonnan ne tudjanak a
> nevében levelet küldeni. Elküldeném neki az összeállított tájékoztató
> csomagot, amiben a védekezési módok, víruskeresők, trójai keresők és
> irtók működése, url-ek ahonnan letölthetők vannak, hátha elég értelmes
> és elolvassa.
Hülyeség...
Aki megértené annak ez NEM KELL.
Aki nem érti annak meg minek?!!!
> Lehetne mondjuk árat emelni, kiszámlázni a support órákat. Az is
> munka, hogy telefonon vagy emailben beszélgetek az ügyféllel,
> megoldási javaslatokat dolgozok ki neki, előre tájékoztatom a várható
> összegről, és ha kéri elvégzem a munkát. Nekem sokkal könnyebb átlátni
> a helyzetet, mert én vagyok a szakember, ő meg eldönti, hogy fizet-e
> vagy máshonnan kér segítséget. É meg beállítom, hogy percenként,
> óránként, naponta mennyi levelet küldhet, erről tájékoztatom, és több
> dolgom nincs vele, ha túllépte blokkolom, a szolgáltatás megy tovább.
> Ezt a korlátot pl. a t-home leírta, az invitelből meg nem tudom
> kiszedni.
Ezt a user kurvára nem fizetné.
Sőt háborogna, hogy "pénzzÉÉÉÉÉ?!"
Hisz, ÉPP azért van az évi párezer Ft-os díjú helyen,
mert kevés pénzt kíván költeni erre a cuccosra...
Pontosan tudja, hogy az ADOTT árban NINCS semmi ilyesmi támogatás.
-----
Ez egy műszakilag jól működő, de OLCSÓRA kicsontozott
igen jó ár/érték arányú szolgáltatást áruló cég,
azoknak akik maguk megoldják a gondjukat!
Mert, az épp ettől jó, hogy NINCS BENNE sok-sok support átalány...
Helyette van fullos on-line admin felület.
Amin a user MINDENT megold(hat) magának, ami csak kell.
Aki, mégis elvárná a supportot az nyilvánvaló tévedésben van.
Hisz, nem arra szerződött.... amit vár.
Amit te elvársz az BIZTOSAN NEM EZ
az üzleti megoldás és nem is ez az árkategória!
EZ a szolgáltatás DEKLARÁLTAN azoknak szól,
akiknek NINCS szükségük supportra. Ennyi...
KJ
> Üdv.: gyapo
More information about the Elektro
mailing list