[elektro] vírus levelezget > szolgáltató off
Acs Gabor
levlista at e8e.eu
Sun Dec 9 21:41:25 CET 2012
??? Ha én lennék Mr. McAffee, akkor sem lehetnék abban biztos, hogy nem
kerül be vírus a gépemre. Nem is értem, ezért én miért lennék felelős?
Miféle szakember kellene ide, ha én 'nem vagyok rá képes'?
A másik, hogy ha nem szólok neki, hogy náluk látszik-e valami, az egész
párbeszéd el sem kezdődött volna, én voltam a trigger esemény. Ha előbb
eszembe jut. hogy esetleg lenyúlták a jelszavam, simán megváltoztatom és
kész. ehelyett hallgathatom az arrogáns kioktatást ahelyett, hogy
érdemben segítene, a végén meg a nagy büdös sértettségben a letiltást.
Azért kíváncsi lennék, hogy amikor vállalkozás/szolgáltatás oldalról
beszélsz a hogysmintekről, azt így szoktad elképzelni?
Ő azt mondta, az én gépemről megy kifelé a spam áradat, közben a tőlük
kapott deliveryfail értesítések köt egyet nem találtam, amiben az én IP
címem szerepelt volna. Ezután kezdtem monitorozni a hálózati
forgalmamat, egy árva necces SMTP csomag nem volt.
Hát igen, lehetne erre azt is mondani, hogy bocs, tévedtem, meg ezt is,
hogy menj akkor a vérbe ahova akarsz. Kinek mi a szimpatikus hozzáállás,
nekem nem ez.
Gábor
2012.12.09. 17:33 keltezéssel, Kovács József írta:
> > akkor nekem azt, hogy nem adom át másnak a jelszót.
>
> Hát nem...
> A bank se fizet, ha trójai segítségével
> lépnek be helyetted a webbankodba!!!
>
> A jelszóért éppúgy objektíve felelsz, minta ahogy PIN kódért is pl.
>
> Nem kell semmilyen részletezés, NEKED kell mindentől megóvni a jelszót.
> HA, nem vagy rá képes, akkor szakember segítségével...
> Nem mentség semmi, nincs vis major, miért lenne?!
>
>
>> Szerintem inkább segítenie kellene az ügyfelet,
> A segítség ez szokott lenni:
>
> - letiltanak, mert védekeznek
> - észreveszed, szólsz>> ad új jelszót
> - takarítod a géped
> - új jelszóval belépsz
>
> Ettől többet a szolgálatónak nincs értelme tenni, ilyen ügyben.
>
> Hisz,
> - a tiltás/újjelszó a SPAM áradatot leállítja
> - az ügyfél a RENDRAKÁS után tud tovább működni
>
> Tudtommal ezt az elvárható segítséget a Gábor is megkapta.
> És egyéb okból akasztottak bajszot...
>
> -----
>
> Más kérdés, ha a SPAM újra előjön, mert
> nem lett jól takarítva és/vagy az új jelszó
> a még vírusos gépen lett használva és emiatt
> ÚJRA kell foglalkozni az ügyféllel.
>
> Emiatt én is ideges szoktam lenni ...
>
>
> KJ
>
>> Üdv.: gyapo
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list