[elektro] vírus levelezget > szolgáltató off

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Sun Dec 9 18:47:37 CET 2012


2012.12.09. 18:02, "gyapo" <gyapo at freemail.hu> ezt írta:
>
> > Hát nem...
> > A bank se fizet, ha trójai segítségével
> > lépnek be helyetted a webbankodba!!!
>
> > A jelszóért éppúgy objektíve felelsz, minta ahogy  PIN kódért is pl.
>
> Pénzt, autót, aranyat stb is szoktak lopni emberektől, pedig vigyáznak
> rá, esetleg sokkal jobban, mint a jelszavukra. A rendőrség mégse azt
> mondja, hogy problémás vagy nem foglalkozunk veled.
> A jelszólopás és annak megakadályozása meg technikai képzettséget,
> képességet igényel, tehát fokozottan előfordul, mert nem mindenki
> guru. Nem az a megoldás, hogy minden kárt térítünk a meglopottnak,
> csak a szakmai tudásunkat bevetjük a segítésére, mivel hogy belőle
> élünk.
>
> > Nem kell semmilyen részletezés, NEKED kell mindentől megóvni a jelszót.
> > HA, nem vagy rá képes, akkor szakember segítségével...
>
> Ez nem életszerű, ilyen elvárást nincs értelme támasztani. Többezer
> felhasználóval volt dolgom, és ha a szakértelmükön múlna, akkor
> egyáltalán nem lehetne használni számítógépet, annyira nincsenek
> tisztában még az alapokkal sem. Ha én mint szolgáltató mindegyik
> problémásat kirógtam volna, akkor éhenhalok, hiába hivatkozok arra,
> hogy neki kell megvédenie magát a támadásoktól. Én csak egy kis
> szervizes voltam, de miért lenne más egy szolgáltató?
>
> > - letiltanak, mert védekeznek
> > - észreveszed, szólsz >> ad új jelszót
>
> Eddig jó is.
>
> > - takarítod a géped
>
> Na ez az, erről beszélek. Beültetem a 300-zal száguldó versenyautóba
> képzés nélkül? Azzal, hogy neked kell gondoskodnod a biztonságodról?
> El fog szállni mint a sóhaj, kiskanállal kell összeszedni, előre
> lehet tudni. Vagyis a szolgáltató csak várja, hogy melyik user nem
> elég fölkészült a jelszólopás ellen, és azokat kirúgja, a guruk,
> akikkel nincs probléma, azok maradhatnak? Nem ez a lerabolom a krémet,
> a többire meg tojok attitüd?

Ez az Üzleti modell. A problémás 10% adja a csoka munkájának 90%-at. Akire
tíz percnél többet kell pazaroljon egy nap , az a problémás .
Nyilvan lehetne egy hónap alatt összegezni, de gondolom ugy van vele hogy
akinek sikerül mrgjegyeznie a nevet az pusztuljon.
Nyílván a droid nem orvos , o elhajthatja azt aki nem szimpatikus , es
lehet hogy ok igy működnek jól. Van par haver akivel foglalkoznak, a többi
pedig tarkoloves . Fizet , kap szolgáltatást , ha kérdez , akkor mar hiába
is akar fizetni , nem méltó hozzájuk

Bye
Dexter
>
> > Más kérdés, ha a SPAM újra előjön, mert
> > nem lett jól takarítva és/vagy az új jelszó
> > a még vírusos gépen lett használva és emiatt
> > ÚJRA kell foglalkozni az ügyféllel.
>
> > Emiatt én is ideges szoktam lenni ...
>
> Pedig el kell fogadni, hogy nem lehet mindenkit megfelelő szintre
> fölhozni, nem érdekli, nem tanulja, csak használni akarja.
>
> Üdv.: gyapo
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list