[elektro] Elektronikus gyújtás 2T-re

Szlifka Tibor szlifka.tibor at gmail.com
Sat Dec 8 14:20:18 CET 2012


Az úgy nem igaz, hogy egyáltalán nincs értelme foglalkozni vele, attól függ
milyen mociról van szó. Ha gyárilag semmi nincs rajta és mondjuk legalább
van 250ccm (valami MZ, JAWA vagy hasonló), akkor szimpla fordulatszám
alapján a teljes tartomány alsó harmadában talán érdemes vele játszani a
könnyebb hidegindítás miatt, és alsó tartományban talán érezni valamit.
Alsó harmadtól felfelé nyugodtan fixre állíthatod, egy szocimotornál nem
fogsz onnantól érezni úgyse semmit.
Ha meg valami japán 2T, akkor tényleg jobb nem piszkálni, azok rendesen
össze vannak hangolva, valamint röpsúlyos szabályzás is eleve lehet benne.
Amúgy meg pusztán fordulatszám alapján nem fogsz tudni felvenni ideális
görbét. A terhelési adatra is szükség van, amit 2T esetén nem olyan
egyértelmű leszedni a szívótorokról.
A vége az, hogy nem fog hozni annyit, mint amennyit molyolsz vele.

2012. december 8. 13:46 Zsolt írta, <elektrotesla at telectronic.hu>:

> Sziasztok,
>
> Elkezdtem a lerágott csonttal foglalkozni.
>
> Vettem egy motorkerékpárt és tennék bele elektronikus gyújtást.
> Van rajz egy rakat, de a fantáziám elszállt és elgondolkoztam az
> elektronikus előgyújtás szabályzáson.
> Viszont több helyen olvasom, hogy 2 üteműnél nincs értelme vele
> foglalkozni.
> Miért ?
>
> köszi
>
> zsolt
>
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list