[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 30 02:12:24 CEST 2012
(G)feri <elektroslista at freemail.hu> írta (2012. augusztus 29. 20:02):
>
> ch> sosem ertettem hogy miert ganyoljak a keleti autokat mindenfele
> ch> lottyokkel . ha alajaraton felvillan az olaj , akkor pumpacsere .
> ch> azonnal .
> ch> adalekolgatni stb folosleges - ha a csapagyak megszolalnak , akkor sem
> ch> az olajat csereljuk zsirra:)
>
> Látszik, hogy nem volt zsigulid. Azoknál már új korukban hunyorgott alapjáratban
> az olajnyomás lámpa... Ettől függetlenül 250 000 km allatt nem volt
> jellemző, hogy csapágyas legyen.Inkább az olajgomba lehetett rosszul
> konstruálva. Egyébként nekem is volt kispolákom. Mikor
> az is elkezdett olyat csinálni, hogy alapjáraton gyakorlatilag nem
> volt olajnyomás, nem az olajpumpát kellett reparálni hanem többek
> között a főtengelycsapágyazást, mert ott szökött el az olaj (nyomás).
volt zsigulim
az utolso egy 2107-es volt amibe tobb mint szazezret tettem .
pokom most is van . 30.000-enkent vezlanc csere es 60-nal
olajszivattyu - a csapagyak gyonyoruek .
az egesz blokk fem tiszta belulrol .
mondjuk valtoztattam rajta par aprosagot , de foleg megbizhatosag es a
fogyasztas csokkentese volt a cel .
amikor az elozon felvillant az olajlampa , akkor is a szivattyu volt a gond .
az elozo elottin kettetort a fotengely , az azelottin a fotengely
szervizablaka nyilt ki es engedte el a nyomast .
csak le kellett szedni a kartert es viszautni , bepontozni es osszecsavarozni .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list