[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Aug 30 02:12:24 CEST 2012


(G)feri <elektroslista at freemail.hu> írta (2012. augusztus 29. 20:02):
>
> ch> sosem ertettem hogy miert ganyoljak a keleti autokat mindenfele
> ch> lottyokkel . ha alajaraton felvillan az olaj , akkor pumpacsere .
> ch> azonnal .
> ch> adalekolgatni stb folosleges - ha a csapagyak megszolalnak , akkor sem
> ch> az olajat csereljuk zsirra:)
>
> Látszik,  hogy nem volt zsigulid. Azoknál már új korukban  hunyorgott alapjáratban
>  az  olajnyomás  lámpa... Ettől függetlenül 250 000 km allatt nem volt
>  jellemző,  hogy csapágyas legyen.Inkább az olajgomba lehetett rosszul
>  konstruálva.   Egyébként  nekem  is volt kispolákom. Mikor
>  az  is   elkezdett olyat csinálni, hogy alapjáraton gyakorlatilag nem
>  volt  olajnyomás,  nem  az  olajpumpát kellett reparálni hanem többek
>  között a főtengelycsapágyazást, mert ott szökött el az olaj (nyomás).

volt zsigulim
az utolso egy 2107-es volt amibe tobb mint szazezret tettem .
pokom most is van . 30.000-enkent vezlanc csere es 60-nal
olajszivattyu - a csapagyak gyonyoruek .
az egesz blokk fem tiszta belulrol .
mondjuk valtoztattam rajta par aprosagot , de foleg megbizhatosag es a
fogyasztas csokkentese volt a cel .
amikor az elozon felvillant az olajlampa , akkor is a szivattyu volt a gond .
az elozo elottin kettetort a fotengely , az azelottin a fotengely
szervizablaka nyilt ki es engedte el a nyomast .
csak le kellett szedni a kartert es viszautni , bepontozni es osszecsavarozni .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list