[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
"L. Pásztor"
seasoft at invitel.hu
Mon Aug 27 16:38:18 CEST 2012
Hááát, a rövidebb mindenképp jobb.
Viszont nem mindegy, h 1-1 fok mennyire rövid v hosszú.
És spec utálom a rövid 1-et, de szeretem a rövid 2-t és 3-at.
-----
Most jelenik meg európában nemsokára a Genesis coupe 8 fokos
automatával. Na az a 8 se véletlen ...
Kár h nem szeretem az automatát. A mocsokja stick-ben volt, felülbírált
engem és 7000-nél kérés nélkül elváltott.
Különben még megszerettem volna :)
-------------------
L. Pásztor
-------------------
charles hoss írta:
> Szali Sandor <szali.sandor at gmail.com> írta (2012. augusztus 27. 15:40):
>
>> Kovács József wrote:
>>
>>> A kissé megpiszkált karbival és a hosszabb váltójával
>>> az S100 alázta az 1500-ös haverokat a lámpánál és gyorsulásnál...
>>>
>> hosszabb valto az nem jo a gyorsulasra
>> [foleg ha allitolag a szoci motoroknak hegyes volt a gorbejuk]
>>
>
> dehogynem - siman lehet .
> a pok valtojat 1/8-addal toltam meg .
>
> indulaskor akkor hatranyos amikor meg amugy is csusztatnam a kuplungot
> , tortmasodpercig de 100-igy nekem ket valtasom van egy normal poknak
> meg harom .
> dinamizmus : 3-asban pont nyomatekmaxrol gyorsit 50-rol , mig vagy
> tulporog harmasban a regi valtoval , vagy rimankodni kell neki hogy
> elerje a nyomatekgorbe aljat negyesben .
> sokkal jobb a hosszabb valto ha jol van megmeretezve - es az osszes
> regi autot 60-80-ra terveztek 50-90 helyett .
>
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
More information about the Elektro
mailing list