[elektro] Tervezett avultatas? (Bosch funyiro)
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Aug 26 19:19:05 CEST 2012
en ehezesre optimalizaltam a pokot .
elkepesztoen takarekos tud lenni .
a valto es a motor is erre let modositva - csak egy aprosag hianyzik
meg a valtobol : nem tudom hogy a nyelestengelyre ramenne-e a toldasba
egy trabi szabadonfuto.
ha igen , az oriasi lenne .
pulse-drive pok :)
bye
dexter
Kovács József <kj at faldeko.hu> írta (2012. augusztus 26. 19:16):
> Nekem volt S100-am.
> Lehetett azzal, nagypolszkit és 1500ladát is alázni :-)
> Najó, nem végsebességben, de 100-110-ig simán ...
>
> A karbi volt megpiszkálva egy kicsit
> (több cuccot kapott egy átfúvókázott
> vacuummos JIKOV segítségével by S120).
>
> A jól menésért cserébe, persze nem volt egy éhező művész.
>
> KJ
>
>
> 2012.08.26. 18:08 keltezéssel, "L. Pásztor" írta:
>> Köszi !
>> Skodám sosem volt.
>> Csak egyik barátomnak, mindig csak 80-nal mentek, még régen le az
>> Adriára is úgy mentük mögöttük, és sosem tudtak ki vagy mi a szűk
>> keresztmetszet: autó vagy gazdája.
>> Ma már tudom: a gazdája, mert a tojota d4d-t is űgy vezeti, mint az
>> S100-at :))
>>
>> ------------------------
>> L. Pásztor
>> ------------------------
>>
>>
>> Friedrich Gábor írta:
>>> S100-assal egy körre a vendégeim vagytok! :D
>>>
>>> 2012.08.26. 15:21 keltezéssel, Skandar Graun írta:
>>>
>>>> Kerítsünk neki egy 120-as skodát? :D
>>>>
>>>> "L. Pásztor"<seasoft at invitel.hu> írta (2012. augusztus 26. 14:38):
>>>>
>>>>> Kösz ! Ha arra járunk, vagy ha Te jársz Szeged fele, szivesen élnénk
>>>>> vele. Ugyanis a nejem a két gyereket a 90-es évek közepe-végén kis
>>>>> polákkal fuvarozta. Még halványan emlékeznek rá, meg fényképeken videon
>>>>> látszik, hogy fiam az udvarban órák hosszat ül és berreg a kormány
>>>>> mögött ...
>>>>> - - - -
>>>>> Most meg az a bajom a mai benzingőzős gyerekekkel, közte fiammal is, h
>>>>> 100LE alatt még nem autóztak. Haverokkal, lányokkal átugranak a
>>>>> szomszédba, közeli városba, stb. és ez első előzésnél kiderül, h nincs
>>>>> kraft és jön a baj ... lendületből még nem (vagy már nem) tanultak meg
>>>>> előzni, mint mi régen a cuclista ótvarokkal .
>>>>>
>>>>> Múltkor nagy volt a szája, hogy 1.6-os 120LE-s sport-fiesta lomha, nem
>>>>> gyorsul eléggé, merthogy inkább menne a V6-tal, stb, stb .... Erre
>>>>> ismerőshöz bevittem egy skoda szalonba, és ment egy kört egy régebbi
>>>>> fabia 1.2i-vel .
>>>>> Azóta nincs baja a fiestával :)
>>>>>
>>>>> --------------------
>>>>> L. Pásztor
>>>>> --------------------
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> charles hoss írta:
>>>>>
>>>>>> Most volt a kgst talalkozo.
>>>>>> De ha pok kell ... megoldhato :)
>>>>>>
>>>>>> Bye
>>>>>> Dexter
>>>>>> 2012.08.26. 10:34, L. Pásztor<seasoft at invitel.hu> ezt írta:
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>> Na, na ez már túlzás ! :)
>>>>>>> Vén motoros vagyok én is, de olyanról még sosem hallottam, h valakinek
>>>>>>> egy moszkvics lett volna a nagy Ő ! :))
>>>>>>>
>>>>>>> Abban az időben én és haverjaim is egy eredeti (olasz, Fiat125 motoros),
>>>>>>> ikerlámpás Polskira vágytam.
>>>>>>> Megnyitott szívó és kipuff oldallal 80LE-re lehetett húzni ! :))) Wow !!!
>>>>>>> És milyen jó volt egy ilyen verdának nyomni egy kövéret a sok trabant,
>>>>>>> zaporozsec, moszkvics között ...
>>>>>>> - - - - - -
>>>>>>>
>>>>>>> Ma meg már azért rohangálok, h fiamnak szerezzek egy fél órára egy
>>>>>>> zsigulit, meg egy tarbantot, h megkóstolja mi (volt) a magyarok Istene ...
>>>>>>>
>>>>>>> --------------------
>>>>>>> L. Pásztor
>>>>>>> --------------------
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> (G)feri írta:
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> SZ> 412-esem volt 78-tól 91-ig. Egyszer hagyott ott Tiszefölvárnál
>>>>>>>> SZ> mert eltörött a vízpumpa. Másnap reggel csere. Igaz, ha autózni
>>>>>>>> SZ> akartam vele, minden hétvégén majdnem generál, majd autózás. Igazi
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> élmény volt!!!!
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>> SZ> Zoli
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Nekem az időben a 408-as volt az álmom, az ikerlámpás :).
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list