[elektro] nyugalmi aramfelvetel auto/motor akksirol

Beregnyei Balazs balazs.beregnyei at gmail.com
Fri Aug 10 16:06:33 CEST 2012


A rádióm épp nem gyári, de a fényszóró igen, és akár azt is bekapcsolva
felejthetem. Az az okosság szerencsére benne van az autómban, hogy sípol,
ha úgyhagyom, és kihúzom a kulcsot, viszont a múltkor csak megálltam
valahol, és az autóban várakoztam, kulcs a helyén maradt. Egy jófej
járókelő integetett, hogy úgyhagytam a lámpámat, simán lemerült volna az
aksi.
És ez egy 4 éves autó... :(

BB


2012/8/10 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>

> Mondjuk a koncepcio az manapság, hogy az egységek elmennek stand-by-ba
> maguktol.
> Egy autoradiot nem tudsz bekapcsolva hagyni.
> 10-20 perc utan minden lekapcsol ha akarom ha nem.
> 2-3 perc utan leallnak a kommunikaciok stb.
> (Kikapcsolom a radiot, leveszem a gyujtast utana meg 2-3 percig vilagit  a
> CD
> tár emulator LED-je...illetve a radio is hot-startol. Ha sok ido eltelik
> akkor a
> boot kepernyovel indul, es kicsit lasabban.)
>
> Illetve ha nyitom az ajtót akkor élesednek a dolgok sorra. Van amit
> hallani, látni.
>
> Jellemzően az utólagos cuccokkal van a gond. Gyári a rádiód? :)
>
> A.
>
> On 2012.08.10. 15:48, Fuzesi Arnold wrote:
> > Feminin magyarázatom lenne csak rá. :)
> >
> > "csak" :)
> >
> > A.
> >
> > On 2012.08.10. 15:35, Beregnyei Balazs wrote:
> >> Tényleg: vajon miért nincs semmilyen védelem a legtöbb autóban az aksi
> >> (nyugalmi) lemerülése ellen? Múltkor bekapcsolva felejtettem a rádiót
> (amit
> >> még menet közben lehalkítottam), és pont úgy jött ki, hogy utána majdnem
> >> egy hétig nem ültem autóba. Aztán már nem indult be...
> >>
> >> BB
> >>
> >> 2012/8/10 Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
> >>
> >>> 20mA a szabvány ugy tudom.
> >>> TüV vizsgálatnál legalább is ennyi felett bukta.
> >>>
> >>> Illetve BMW agyonokosított elektronikája is ennyit enged a valahova
> csakugy
> >>> felakasztott fogyasztónak. (ezt csak hallottam, de nem pékből lett
> >>> autóvillamosságistól, hanem szakembertől, vélhetőleg valós)
> >>>
> >>> A.
> >>>
> >>> On 2012.08.10. 12:12, Viktor Babrian wrote:
> >>>> Udv,
> >>>>
> >>>> mik a tapasztalati okolszbalyok autoba/motorba tervezett keszulekek
> >>>> nyugalmi aramfelvetelere? Ertem, h minel kevesebb, annal jobb.
> Emlekszem
> >>>> olvastam vmi bmw mondasra, ami 10mA volt max (jonehany eve), de most
> ezt
> >>>> nem talalom (ez magasnak tunhet, de a mA nagysagrendre hatarozottan
> >>>> emlekezni velek).
> >>>> 1mA ala nem nagy kihivas lemenni, de erdekelne, meddig
> >>>> erdemes leszenvedni. Ezeknek a savas akkuknak felteszem az onkisulese
> is
> >>>> ebben a nagysegrendben van, de valojaban nem is ertek az egeszhez.
> >>>>
> >>>> kosz,
> >>>> Viktor
> >>>>
> >>>> -----------------------------------------
> >>>>              elektro[-flame|-etc]
> >>>> .
> >>>>
> >>>
> >>> -----------------------------------------
> >>>             elektro[-flame|-etc]
> >> -----------------------------------------
> >>             elektro[-flame|-etc]
> >>
> >
> > -----------------------------------------
> >            elektro[-flame|-etc]
> >
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list