[elektro] nyugalmi aramfelvetel auto/motor akksirol

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Fri Aug 10 15:48:23 CEST 2012


Feminin magyarázatom lenne csak rá. :)

"csak" :)

A.

On 2012.08.10. 15:35, Beregnyei Balazs wrote:
> Tényleg: vajon miért nincs semmilyen védelem a legtöbb autóban az aksi
> (nyugalmi) lemerülése ellen? Múltkor bekapcsolva felejtettem a rádiót (amit
> még menet közben lehalkítottam), és pont úgy jött ki, hogy utána majdnem
> egy hétig nem ültem autóba. Aztán már nem indult be...
>
> BB
>
> 2012/8/10 Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>
>> 20mA a szabvány ugy tudom.
>> TüV vizsgálatnál legalább is ennyi felett bukta.
>>
>> Illetve BMW agyonokosított elektronikája is ennyit enged a valahova csakugy
>> felakasztott fogyasztónak. (ezt csak hallottam, de nem pékből lett
>> autóvillamosságistól, hanem szakembertől, vélhetőleg valós)
>>
>> A.
>>
>> On 2012.08.10. 12:12, Viktor Babrian wrote:
>>> Udv,
>>>
>>> mik a tapasztalati okolszbalyok autoba/motorba tervezett keszulekek
>>> nyugalmi aramfelvetelere? Ertem, h minel kevesebb, annal jobb. Emlekszem
>>> olvastam vmi bmw mondasra, ami 10mA volt max (jonehany eve), de most ezt
>>> nem talalom (ez magasnak tunhet, de a mA nagysagrendre hatarozottan
>>> emlekezni velek).
>>> 1mA ala nem nagy kihivas lemenni, de erdekelne, meddig
>>> erdemes leszenvedni. Ezeknek a savas akkuknak felteszem az onkisulese is
>>> ebben a nagysegrendben van, de valojaban nem is ertek az egeszhez.
>>>
>>> kosz,
>>> Viktor
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>>> .
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list