[elektro] Webshop - vs. mégsem az? Cnc-bolt
Móczik Gábor
pm_levlista at progzmaster.hu
Thu Aug 9 09:53:10 CEST 2012
2012.08.08. 15:19 keltezéssel, vajk fekete írta:
> nem erted. visszakuldheted, visszavesszuk, meg is koszonjuk!
>
> viszont tudjuk hogy a visszakuldos ontudatosok erosen korrelalnak azokkal, akik nem vesznek semmit olyan helyrol ahol cipomeret kell az arak
Gondolod te.
De láthatóan te sem vagy pszihológus, pláne gondolat olvasó.
Én még semmit nem küldtem vissza, ilyen kipróbálás meg téves vásárlás
indokkal, de ha nincs kint ár, akkor nálad vásárolni sem fogok
valószínűleg. Ehhez nagyon egyedi valamit kell árulnod vagy nagyon
kirívó szolgáltatással.
Nekem erre nincs időm. Nincs időm regisztrálni azért, hogy megnézzem az
árat, ami közel ugyanolyan esetleg drágább mint máshol ahol ki van írva.
Nincs időm ajánlatkéréseket írni, majd erre a választ 24 vagy 48 vagy 72
óráig várni, majd a termékre újabb napokat, heteket várni.
Arra van időm, hogy a google első 1-2-3 oldalán fellelhető vagy az
általam ismert cégeknél szétnézzek, és ahol az éppen aktuális
szempontokat figyelembevéve árban, szállítási időben, fizetési módban
megfelel, vagy ahol esetleg pont kapható egy más termék aminek tervben
volt a vásárlása, ott megveszem.
És ezzel nagyon sokan vannak így.
Aki ráér 5 helyről rendelni, az rá fog érni arra is, hogy kijátssza a
regisztrációs rendszert.
Volt már rá példa, hogy regisztráltam az ár miatt, kitöltöttem, A, B, C,
x at z.com adatokkal. Tele van szemét adatokkal az adatbázis.
Ennek van értelme?
> ismert teny, hogy ha mar sok energiat fektettel valamibe, akkor nem szivesen hagyod ott. elmesz a vilag vegere a hirdetesben megadott aruert, es kiderul hogy nem olyan mint a hirdetesben, vagy az mar elfogyott (sosemvolt), de van egy hasonlo, akkor nagyobb esellyel vasarolsz megis, mintha semmi erofeszitesed nem lenne benne eddig.
Na ez a geciség, erre alapozni.
Hibás hirdetést feladni, ezzel a vevőknek komoly veszteséget okozni.
Ez az igazi üzletpolitika!
More information about the Elektro
mailing list