[elektro] Szetszedtem 643
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Sep 15 20:58:38 CEST 2011
A sajtolt fej inhomogen anyagot eredmenyez , igy a csavar szivossaga es torekenysege osszecsuszik - hiszen olyan torekeny mint a legtorekenyebb pontja , mig a legnyulosabb pontja a leglagyabb resz lesz. Ketto az egyben :)
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: Fábián András <fabianan at freemail.hu>
Sent: Thursday, September 15, 2011 20:09
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Szetszedtem 643
Biztosan igazad van a "feszültséggel" kapcsolatban, de főleg kisebb méretű csavaroknál a hatlapfejű bírja legkevésbé. Ipari finommechanikában szinte csak imbusz, autótechnikában meg a torx dívik. Biztosan nem ok nélkül. Van egy repülőgép szerelő ismerősöm, ki is faggattam mailban a kérdést illetően. Kíváncsian várom a válaszát.
András.
> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On
> Behalf Of charles.hoss
> Sent: Thursday, September 15, 2011 12:50 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Szetszedtem 643
>
> Hatlapfejut vagy lenyegeben barmit amit nem ugy alakitanak ki hogy
> belenyomjak a fejbe a mintat - ettol olyan feszultseg alakul ki ami miatt
> ezeknek hajlama van a fej leszakadasra .
>
> Bye
> dexter
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: Balázs Bámer <bamerbalazs at gmail.com>
> Sent: Thursday, September 15, 2011 12:19
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Szetszedtem 643
>
> Szervusz Dexter!
>
> > Ha a torx csavar elszall , akkor gond van , ha az imbusz nyekken meg , akkor
> feszitve stb meg kiveheto. Nem veletlen hogy a repulesben egyiket sem
> lehet hasznalni.
>
> Ott mit használnak?
>
> szia: Balázs
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list