[elektro] a fizikat megis meg lehet *-ni?

Ferenc Kiss ferenc.kiss at firewall.hu
Sat Sep 10 12:08:10 CEST 2011


Hát, látszólag igen komoly fizikai érvekkel barmoztál le.....

> -----Original Message-----
> From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of
> Várszegi Péter
> Sent: Saturday, September 10, 2011 12:02 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] a fizikat megis meg lehet *-ni?
> 
> Ez még nagyobb  baromság mint túlfesszel indítózni, pláne, hogy minden
> gyorsindító így csinálja...
> 
> -----Original Message-----
> From: Ferenc Kiss
> Sent: Thursday, September 08, 2011 6:28 PM
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] a fizikat megis meg lehet *-ni?
> 
> És ha nincs szerencséd akkor az akku nem fogja meg az extra feszültséget és
> az egész elektronikát lehet kukázni.
> 
> Gyakorlati példa:
> 
> Egy másfél órás ebéd alatt lemerült az akku. A navigáció volt rákötve
> kikapcsolt, tehát töltés üzemmódban talán pár Aó. Előtte mindig indult az
> autó, látszólag nem volt gond vele.
> 
> Nem indult be a hozott móricka 18Aó-rás gyorsindítóval. A bikakábel amit
> lehetett kapni az szintén kevés volt. Át kellett rakni a másik autó akkuját,
> azzal pöccentésre indult.
> 
> Járó motornál akku csere vissza. Mikor hazaértem akkor teszt indítás, de nem
> volt sikeres.
> 
> Az akkut kivéve és tápra rakva a kapocsfeszültség 22V környékén volt 1-2A
> töltésnél. Aztán észhez tért és fél óra múlva látszólag normál töltéssel
> ment.
> 
> Ha ilyen ismeretlen paraméterű topshopos valamit, vagy mint említette valaki
> fúrógép akkut tettem volna rá, akkor nagy valószínűséggel kuka lett volna a
> motor vezérlő.
> 
> Az autó egy 2 literes TD volt.
> 
> Feri
> 
> > -----Original Message-----
> > From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> > Of
> > Várszegi Péter
> > Sent: Thursday, September 08, 2011 4:48 PM
> > To: elektro at tesla.hu
> > Subject: Re: [elektro] a fizikat megis meg lehet *-ni?
> >
> > Nem tudom milyen elektronika van benne, de ha úgy kell használni, hogy
> > indítás előtt rajta kell lennie egy darabig a másik aksin, akkor működhet.
> > Ha így van, akkor megküldi a fáradt akksit olyan 2-3X-volttal amihez az
> > egy
> > kicsit magához tér, majd ugyanekkora feszt ad neki indítózáskor is.
> > A valóban működő csak trafós indítózni is képes akkutöltő is ezt csinálja
> > kb, csak elektronika nélkül.
> >
> >
> > -----Original Message-----
> > From: charles hoss
> > Sent: Wednesday, September 07, 2011 12:03 AM
> > To: elektro at tesla.hu
> > Subject: Re: [elektro] a fizikat megis meg lehet *-ni?
> >
> > egyebkent altalaban 15 amperes a biztije
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2011. szeptember 7. 0:02):
> > > nem is lehet a szivargyujtorol inditani - csak fel lehet huzni az
> > > akkut egy inditasnyira rajta keresztul par percen belul .
> > >
> > > bye
> > > dexter
> > >
> > >
> > > Skandar Graun <sgraun at gmail.com> írta (2011. szeptember 6. 21:21):
> > >> Arra senki nem gondol, hogy mekkora bizti van a szivargyújtón?
> > >> Valamint az a vékony derót, ami ezen a ketyerén van, az sem érdekes.
> > >> Nekem csak az önindító árama leolvasztotta a másfeles drótról a
> > >> szigetelést. Kb 1 sec alatt.
> > >>
> > >> charles.hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2011. szeptember 6. 21:11):
> > >>> Nem is rossz otlet. Egy ilyen lipo maxra kiterhelve meg tud lokni egy
> > >>> akkut amennyire kell. Egy normal auto fel kw alatt van aramigenyre es
> > >>> eleg fel-negyed masodperc - utana vagy indul vagy jelentosen csokken a
> > >>> felvetel mert mar porog.
> > >>>
> > >>> Bye
> > >>> dexter
> > >>>
> > >>> Sent from my HTC
> > >>>
> > >>> -----Original Message-----
> > >>> From: "L. Pásztor" <seasoft at invitel.hu>
> > >>> Sent: Tuesday, September 06, 2011 12:15
> > >>> To: elektro at tesla.hu
> > >>> Subject: Re: [elektro] a fizikat megis meg lehet *-ni?
> > >>>
> > >>> Átverés ...
> > >>>
> > >>> Naiv dokibácsi haverom hozott nyáron hozzá hasonlót, az isztambuli
> > >>> bazárból.
> > >>> Hogy ha kell majd beindítja a Land Rovert ...
> > >>> Aztén 1A-es bizti volt a szivargyújtó dugójában. :)
> > >>> És 2 db 4Ah-s Li-po volt benne párhuzamosan, meg egy dc-dc konverter.
> > >>>
> > >>> Elvileg visszanyomhat mondjuk 12V-ra kb. 2-3 Ah-t az akkuba, de etto"l
> > >>> szvsz nem fog beindulni semmi.
> > >>> Legfo"képp nem egy V8-as vas.
> > >>>
> > >>> -------------------------
> > >>> L. Pásztor
> > >>> -------------------------
> > >>>
> > >>>
> > >>>
> > >>> Torok Imre írta:
> > >>>> Sziasztok!
> > >>>>
> > >>>> Most  latom  csak,  hogy a tv-ben sikerult atirni a fizikat.
> > >>>> 0,5mm2-es
> > >>>> vezeteken  kocsit  beinditani!  Hol  tart mar a tudomany! Csak
> > >>>> amulok,
> > >>>> asszem valamirol lemaradtam.
> > >>>>
> > >>>> http://www.topshop.hu/mighty_jump_akkumulatortolto-519160-11076-
> >
> pc.html?csu=general&cex=162623&pcs=2&med=sem&orig=mcn&vir=no&src=hu_gen_genera
> >
> l_sem_google__mighty%20jump&referrer=google_sem_162623&gkw=mighty%20jump&gclid
> > =CLe8mZuoiKsCFYLwzAodRyfCyg
> > >>>>
> > >>>> Homalyositsatok  mar  fel,  hogyan, mi alapjan mukodik ez a
> > >>>> csodalatos
> > >>>> elme  altal kitalalt szerkezet, amihez most kedvezmenyesen hozza
> > >>>> lehet
> > >>>> jutni?!
> > >>>>
> > >>>> Udv!
> > >>>> Imre
> > >>>>
> > >>>>
> > >>>
> > >>> -----------------------------------------
> > >>>          elektro[-flame|-etc]
> > >>>
> > >>> -----------------------------------------
> > >>>          elektro[-flame|-etc]
> > >>>
> > >>
> > >> -----------------------------------------
> > >>          elektro[-flame|-etc]
> > >>
> > >
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> >
> > -----------------------------------------
> >           elektro[-flame|-etc]
> 
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]




More information about the Elektro mailing list