[elektro] Radios adatatvitel kicsit elkanyarodtunk ,de ez az utolsó ezzel kapcsolatban
Ferenc Toth
toferi2 at freemail.hu
Thu Mar 31 21:01:22 CEST 2011
Arnold,nem ördöglakat .Igen tényleg volt a régiekben pöcök meg szét is lehet
akasztani a rudazatot ,de ha van is az ujakban szervizállás az csak N a
váltóban az elektrohidraulikus tömbök ha nem kapják meg a megfelelő
adataikat már nem fogják sem vészüzemben sem semmiben az autót üzemeltetni.A
váltókart ugye blokkolják az egy dolog,de maga a váltó sem fog menni,nem
érkezik jogosultság.sőt tovább megyek ,mert van hogy rudazat sincs és nincs
mit szétkapcsolni sem.Az alfában lehet hogy így van,meg a kiában ,de a bmw
merci uj vw audi már nem .
----- Original Message -----
From: "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, March 31, 2011 8:02 PM
Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel kicsit elkanyarodtunk ,de ez az
utolsó ezzel kapcsolatban
Benyulsz a karpit ala, mutatóujjal lenyomod a reteszelő pöcköt. :)
(Alfa 166, Lancia Thesis - nemhinném hogy a többin ördöglakat lenne a pöcök
helyett :))
Mondjuk nem lepődök meg semmin, szervizesnek is én mutattam meg a sajátomon
anno, mikor azon matekozott, hogyan tolja ki a P-ben levő kocsit a
muhelyből,
amiben nem volt épp akku, és nem volt kedve odarángatni egyet.
A.
On 2011.03.31. 19:36, Ferenc Toth wrote:
> Várj...ki sem tudod venni a váltót P-ből .Miről beszélünk?
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "charles.hoss"<charles.hoss at gmail.com>
> To:<elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, March 31, 2011 10:39 AM
> Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel kicsit elkanyarodtunk ,de ez az
> utolsó ezzel kapcsolatban
>
>
> Mert kb igy van.
> Attol hogy hash kod meg fittyfene , meg canbusz meg hasonlo -
> megbizhatatlan
> lesz egy mai csodaauto - de az ellopasahoz benya meg szikra kell - egy
> valto
> veszmoddal bosegesen eleg elmenni .
>
> Igen , pl a chevy luminamban 3d-s gyujtas , egr , elektomos valto , lockup
> van.
> De ez nem kell a mukodesehez. Ha lehuzom a valto csatlakozot , akkor fix
> harmasban marad , ez eleg normal kozlekedeshez 120-ig , lampaktol
> dinamikusan elindulva . Az egr , a ccpugre nem megy - es ? Ha lehuzom az
> injektort , akkor a gyujtaselektronika onmagaban is general egy epp csak ,
> de uzemkepes gyujtasjelet . Benya kell meg es kesz . Nem megoldhatatlan .
> Ha
> egy tipust ismersz (es habokra autot lopni hulyeseg) akkor ra tudsz
> keszulni
> . A megsquirt-nel tipusokhoz is talalsz letoltheto tablazatokat.
> Autot gyartani nehez - lopni konnyebb , csak a gyenge pontjat kell
> megkeresni - es ezt meg tudod talalni - az enyem eseteben egy akarmilyen
> karbi feltetele es egy -ket krokicsipesz tappal eleg lenne hozza
>
> Bye
> dexter
>
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: Ferenc Toth<toferi2 at freemail.hu>
> Sent: Wednesday, March 30, 2011 22:23
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel kicsit elkanyarodtunk ,de ez az
> utolsó ezzel kapcsolatban
>
> Igen a lényeg ez volt,de elmagyarázni én magyaráztam el ,mert a többiek
> olyan egyszerűnek gondolnak egy ilyen projektet,hogy öntjük a benzint
> adunk
> valami szikrát oszt már megy is.Gondoltam ha leírom mik is a buktatók
> igenis
> átgondolják ,hogy talán nem egyszerű.
>
> Tudod ugy érzem csak a levegőbe beszélekmert aki ezt írja,hogy kiheréljük
> az
> immot a gyári vezérlőből aztán betesszük és kész az nem látott még soha
> me9.7 vezérlőt.nem tudja mi a slussel id nem tudja mi a hash kód nem tudja
> azt,hogy az indításgátló nem csak a motorvezérlőben hanem a váltóban a
> váltókar vagy elektromos kormányzárban illetve az elektromos
> gyujtáskapcsolóban plusz ha öszkerekes akkor az osztóműben is benne van.
> Persze odavitt hozzá valaki egy valami öreg jószágot ő letöltött a netről
> valami dumpot vagy összekábelezte az immóval vagy csinált valami emulátort
> és ez után azt mondja mindet megcsinálja.
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "charles hoss"<charles.hoss at gmail.com>
> To:<elektro at tesla.hu>
> Sent: Wednesday, March 30, 2011 9:32 PM
> Subject: Re: [elektro]Radios adatatvitel kicsit elkanyarodtunk ,de ez az
> utolsó ezzel kapcsolatban
>
>
> gondolom azert magyarazta el igy a baratod , mert csodat tettek .
> ahhoz hogy egy auto menjen , nem kell ennyi csoda - ok igy oldottak
> meg , de ez csak annyit tesz hogy ok egyetlen jaguar kedveert nem
> csinaltak gyorsan beteheto es kiveheto sajat ECU-t . gondolom annyit
> mar nem ert ra az auto hogy ket hettel kesobb vizsgaztassak .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2011/3/30 Ferenc Toth<toferi2 at freemail.hu>:
>> Hosszú lesz!
>> Mivel tényleg egy olyan területről van szó amihez nem értek így tényleg
>> azt
>> mondom,hogy nem okoskodok még elméleti szinten sem tovább csak utoljára
>> annyit ,hogy vegyünk egy v6 os egyszerű 2004 es vén fos
>> jaguárt.(egyébként
>> ford)példának azért hozzom ezt példának,mert az egyik barátomnak kellett
>> egy
>> árvizes autót a műszaki vizsgsorra felvinnie mielőtt megjött volna hozzá
>> a
>> gyári motorvezérlő.
>> A feladat csak annyihogy 1500-2000 fordulatot tudjon fel tudjon a
>> trailerre
>> állni majd a vizsgasor be és ki.A vége az volt ,hogy belefaragtak egy
>> mechanikus gyújtáselosztót (sajna nem csináltam róla fotót)
>> Megkérdeztem a komámat,miért nem motorvezérlőt csináltál hozzá?
>> Most leírom nektek mik voltak a buktatók egy kis magyarázattal.
>> Az autó nem változó szelepvezérlésű tehát marha egyszerű!!!! Ezt
>> elmagyarázom mit jelent (ha tudjátok mit jelent akkor bocsi) a motorolaj
>> nyomása egy rugó ellenében mozgatja a vezérműtengelyt az olaj nyomása
>> ugye
>> nagyon függ a fordulattól 1000 -2000 teljesen más!Most nem kell nézni a
>> vezérműtengelyt mint pl toyota yaris vagy más VVTI vagy akármilyen
>> fantázianévvel ellátott autók esetén.Hogy miért jó ez a változó
>> szelepvezérlés olvassátok el a neten,de már majdnem minden uj ipari
>> hulladékban benne van.
>> Tehát igenis kell a fötengely helyzetéhez képest foglalkozni a
>> vezérmőtengely helyzetével...1 jeladó+ vagy +2 ha két vezérműtengelyes
>> mint
>> pl az M273 as motor
>> Na visszatérve a gondolatmenetre:
>> 1.Kezdjük a főtengellyel vagy hall vagy induktív a forgás folyamatában az
>> indukciós jelben elhelyeznek különböző jeleket ami mondjuk egy 1es henger
>> felső holdpont és neked csak annyi a felatatod,hogy
>> kimatekold a maradék 5-öt ahhoz,hogy vagy ahány hengered van a
>> fordulatszám
>> függvényében nagyon fontos,mert minél nagyobb a fordulat annál nagyobb ez
>> előgyújtás!!!Próbáld meg a ladáról lehúzni a vákumos
>> előgyújtásszabályozót
>> pedig ezekhez a kihegyezett motorokhoz az egy pajszer na mindegy megírod
>> a
>> kis táblázatodat vagy kitalálsz rá matekot ,ezt a cégek un.MAP-okban
>> tárolják és a chiptuningosok ezeket szokták baszogatni.Na a lényeg egy
>> érzékelő ami vagy a/d vagy sima D plus egy interrupt meg szerintem
>> minimum
>> egy timer
>> 2 A motor járásához a lambda értéket 1 vagy az alatt 0,98 ez elméleti
>> értékha ettől eltérsz akkor a kipusógó lánszóróvá változik és még a
>> halottak
>> is felébrednek a szomszéd utcában.
>> Tételezzük fel,hogy odáig eljutottál ,hogy megírtál egy hidegintítási
>> rutint
>> ami ugy 200-300as fordulat dus keverék nagyobb előgyújtás stb ahogy
>> beindult
>> mondjuk alapjárat 7-800 a keveréknek rögtön be kell állni 1 lamda
>> értékre.
>> Ha másik autóra akarod átteni (ugyanaz a motor ugyanaz minden,de egy
>> másik)akkor a lambda szondát is figyelned ke
>
>
> [The entire original message is not included]
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list