[elektro] Radios adatatvitel
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Tue Mar 29 00:06:20 CEST 2011
Ferenc Toth wrote:
> Aki ilyet tud csinálni nem lopónak megy el hanem céget csinál és sokkal több
> pénzt keres hivatalosan
> http://www.m-cal.com/files/file/M-Cal_MoTeC_Pricelist_Oct_2007.pdf
> (megj az árak nem eurók hanem font!)
Nem csak a motec van a piacon. Ott van a VEMS például, magyar
fejlesztés. Ezen kívül magadnak is csinálhatsz egyet, sőt, még lehet
hogy ez egyszerűbb is, itt ugyanis nem egy tökéletes emissziójú,
teljesítményre kigyezett megoldást kell csinálni, hanem csak el kell
indítani az autót hogy odébb lehessen menni vele. Nem számít ha 2000 az
alapjárat, 130 helyett csak 60 lóerő és kicsit füstöl.
Aki autót megy lopni, az nyilván jól ismeri az adott típust, netán van
is egy az udvarában kísérletezni. Nem ott az utcán fogja megírni a
szoftvert hozzá...
> A saját motorvez nem fog menni ,mert ha elszorítod a visszágat megnő a
> nyomás akkor letiltja a motort vagy ha a nyomásérzékelőre rákötsz egy
> emulátort akkor elméletileg mehet a dolog csak az immoval mit csinálsz?
Ha saját motorvezérlőt viszel, abban nincs se immo, se felesleges
tiltások. Azt sem nagy kunszt megoldani, hogy eleve a jó üzemanyag
nyomást nyomd be a főnyomócsőbe, így a gyári visszafolyón semmi nem megy
vissza, a motornak mégis jó lesz a nyomás. Kell hozzá egy 5 literes
kanna egy tápszivattyúval meg egy nyomásszabályzóval.
Ha nincs toldócsatlakozó a kábelkötegen, akkor meg az injektorokról meg
a TDC, MAP jeladóról kell lehúzni a csatikat, kicsit több munka, de
semmi lehetetlent nem látok benne.
Ott vagy eltévedve, hogy ezeket nem a helyszínen kell kitalálni.
Felkészülten megy oda, tudja mi kell a feladathoz, a cuccok be vannak
szerezve, az ECU be van állítva, ki van próbálva.
More information about the Elektro
mailing list