[elektro] Radios adatatvitel

Ferenc Toth toferi2 at freemail.hu
Mon Mar 28 20:36:02 CEST 2011


Küldök egy linket az innjektoros rendszerről ezt dobta ki a gugli nem 
keresgéltem tovább,de ez a lényeg ...mindegyik injektorosban benne van nincs 
kivétel mindenképpen a tápszivattyú elé kell visszavezetni az üzemanyagot.A 
lanciába vagy alfába nem hiszem hogy nem a tankba lenne a pumpa
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=119&akt=2 (a működés 
alapfeltétele a
Hát Arnold ha jól értem akkor azt mondod,hogy te egy egyedi motorvezérlővel 
mész el autótlopni amit saját magad spec kifejlesztettél az ellopni kívánt 
autóhoz.Ami can-en beszélget a váltóval(ha van benne) hogy eggyáltalán be 
tudd tenni sebességbe. illetve a motor gyujtási ,befecskendezési 
karakterisztikáját már ha csak alapjárati szinten is feltérképezted  persze 
ez minden autónál totál más!Nemis autóknál hanem motortipusoknál 
illetve,hogy milyen injektorral szerelték.

Aki ilyet tud csinálni nem lopónak megy el hanem céget csinál és sokkal több 
pénzt keres hivatalosan
http://www.m-cal.com/files/file/M-Cal_MoTeC_Pricelist_Oct_2007.pdf
(megj az árak nem eurók hanem font!)
A saját motorvez nem fog menni ,mert ha elszorítod a visszágat megnő a 
nyomás akkor letiltja a motort vagy ha a nyomásérzékelőre rákötsz egy 
emulátort akkor elméletileg mehet a dolog csak az immoval mit csinálsz?
Még valami toldcsati lehet ,hogy van a thesisen ,de az olasz és el is 
hinném.
Hidd el ez volt a kakukktojás!
Én hiába mondom ugyse fogsz nekem hinni,de kérdezd meg valami autószerelő 
komát ,hogy (opel ,vag csoport,merci,bmw vagy a franciák)van e más típusban!






----- Original Message ----- 
From: "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, March 28, 2011 7:07 PM
Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel


> Lancia Thesis V6 mennyire komoly auto?
> Vagy az Alfa 166 V6. Egyik sem visszafolyos uzemanyag rendszeru..de ha az 
> is lenne egy szoritofogoval semeddig nem tart a vissza agat elszoritani. A 
> motor es a kaszni kozott gumicso.
>
> Motorvezerlo lehet barhol, egy toldocsati mindig van a motor es a kaszni 
> kozott, amin ott figyelnek az injektorok+gyujtas+holtponti jelado.  Vagy a 
> motoron van az ECU. (Thesisnel ott, ennek ellenere van toldocsati is) Mas 
> alig kell h alapjaraton mar berregjen. Innentol egy legtomegmero es mar 
> fordulaton is megy. Talan az elektromos pillango okozhat gondot. De az is 
> csatlakozik par helyen mire odaer ahova kell.
> kb 2perc alatt ravarazsolom azt ami kell a motor jarasahoz...automata 
> valto vezerles +5mp. Egy bajonetzaras csati. :)
> Eleg egyszeru dolog autot lopni arra jottem ra. :)
>
>
> Arnold
> Sent from Iphone
>
>
> On 2011.03.28., at 18:33, "Ferenc Toth" <toferi2 at freemail.hu> wrote:
>
>> Hát azért ez nem ilyen egyszerű....vagyis ha karburátoros lada akkor 
>> igen,de
>> ha monjuk valami ujjabb vas akkor ugye az injektor rendszernek kell egy
>> alapnyomás a csőben.Ezt ugy érik el,hogy a tápszivattyúval feltermelik
>> magasabb nyomásra és egy nyomásszabályzóval a maradékot visszavezetik a
>> tankba.Nem tudom hány literes a rally tank ,de gyorsan kiszippantyúzná és
>> visszanyomná a visszafolyó csövön az autó saját tankjába....a motortér jó
>> ötlet,de marha drága itt pedig az a kérdés,hogy megér e  egy 950.000Ft és
>> autó 100.000Ft ot úgy,hogy egyszerűbb ha a lopó visz magával egy 
>> lopószemet
>> rákötnek egy kötelet aztán......
>> egy komolyabb autó esetén meg nem sok értelme van egy ilyen
>> motortérzárnak,mert az üzemanyagcsövek védettek,meg eldugottak,ahhoz,hogy
>> hozzáférj bontani kell a motorburkolatot.meg a motorvezérlőt sem szem elé
>> teszik mint az én vackomba....
>>
>>
>>
>>
>>
>> ----- Original Message ----- 
>> From: "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
>> To: <elektro at tesla.hu>
>> Sent: Monday, March 28, 2011 2:23 PM
>> Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel
>>
>>
>> Egy pl. benzinmotort beindítani nem egy kunszt.
>>
>> pl: Fogsz egy kis üzemanyagtankot, beleszerelsz egy rally autokban
>> hasznalatos
>> kicsi hengeres AC pumpat.
>>
>> Ezt csatlakoztatod az injektorsor csövéhez. Ha szerencséd van akkor a
>> nyomásmérő
>> pont az üzemanyag nyomócső végén egy szelep - hasonló mint a 
>> kérékszelep -
>> amire
>> csak rá kell csavarni egy hollandival. A motorról lejövő kábelkorbács
>> jellemzően
>> 1-2 csatlakozóval csatlakozik az autó többi részéhez. Ide csatlakoztatva 
>> egy
>> befecskendező ECU-t máris jár a motor a saját kis tankjáról, és a saját
>> vezérlőelektronikájáról, amit vittél magaddal a kocsilopáshoz.
>>
>> pl.
>>
>> Sokat nem érnek az elektromos immo-k magukban a fentiek miatt.
>>
>> Motorterzar + elektromos & mechanikus vedelem a motorter alatt,
>> biztonsagban.
>>
>> / www.cerberos.hu - bocs a reklamert, de perpill csak ez tudja tudtommal 
>> így
>> egyben az egészet./
>>
>> Pajzs sem lenne rossz, de annak a taviranyitoja kijatszhato egyszeruen.
>>
>>
>> A
>>
>> On 2011.03.27. 21:42, Ferenc Toth wrote:
>>> Nem kell hozzá semmi különlegesség ..még ha nem is ért hozzá az ember
>>> .Veszel az egyik autósboltba egy elektromos üzemanyagszelepet 
>>> 2-3000Ftért
>>> beteszel egy kis rejtett kapcsolót vagy egy tollba egy mágnest és egy
>>> reedet
>>> a kesztyűtaróba....stb.....
>>> ha te magad beépíted még az sem merül fel,hogy valaki más(a beszerelő)
>>> ismeri a trükköt.Még az obd áttétele is felesleges.
>>> Annyi még ,hogy azt kell megnézni,hogy a motorvezérlő hogy van 
>>> beszerelve
>>> az
>>> autóba,mert hallottam,hogy horvátországban kiloptak egy fábiából a
>>> motorvezérlőt(lehet ez is csak legenda) mindenesetre tényleg csak 2
>>> müanyag
>>> fül fogta a pólónkban erre fogtam hajlítottam egy marha erős vasat és
>>> ötágú
>>> torxal lecsavaroztam ...ha elakarja lopni a vezérlőt akkor vigyen 
>>> magával
>>> mindenfajta szerszámot :-)
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> ----- Original Message -----
>>> From: "Kaczmarek Edvard"<edk-elektro at filmszken.com>
>>> To:<elektro at tesla.hu>
>>> Sent: Sunday, March 27, 2011 9:23 PM
>>> Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel
>>>
>>>
>>>
>>>> valamelyik kékfényben már volt róla szó, hogy csak kulloghatunk
>>>> a bűnözők után....
>>>
>>> Annyira kell megnehezíteni a dolgukat, hogy inkább a másik autót
>>> válasszák.
>>>
>>> Egy egyedi indításgátló + OBD csatlakozó megszakítása 70-80 kFt.
>>> Egy autónkat már megmentette (ODB nem volt, így sikerült a saját
>>> kártyájukra tanítani az ECUt (vagy fordítva, nemtom), de elvinni
>>> nem tudták).
>>>
>>> Ed
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>>
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list