[elektro] Radios adatatvitel

Ferenc Toth toferi2 at freemail.hu
Mon Mar 28 18:33:14 CEST 2011


Hát azért ez nem ilyen egyszerű....vagyis ha karburátoros lada akkor igen,de 
ha monjuk valami ujjabb vas akkor ugye az injektor rendszernek kell egy 
alapnyomás a csőben.Ezt ugy érik el,hogy a tápszivattyúval feltermelik 
magasabb nyomásra és egy nyomásszabályzóval a maradékot visszavezetik a 
tankba.Nem tudom hány literes a rally tank ,de gyorsan kiszippantyúzná és 
visszanyomná a visszafolyó csövön az autó saját tankjába....a motortér jó 
ötlet,de marha drága itt pedig az a kérdés,hogy megér e  egy 950.000Ft és 
autó 100.000Ft ot úgy,hogy egyszerűbb ha a lopó visz magával egy lopószemet 
rákötnek egy kötelet aztán......
egy komolyabb autó esetén meg nem sok értelme van egy ilyen 
motortérzárnak,mert az üzemanyagcsövek védettek,meg eldugottak,ahhoz,hogy 
hozzáférj bontani kell a motorburkolatot.meg a motorvezérlőt sem szem elé 
teszik mint az én vackomba....





----- Original Message ----- 
From: "Fuzesi Arnold" <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Monday, March 28, 2011 2:23 PM
Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel


Egy pl. benzinmotort beindítani nem egy kunszt.

pl: Fogsz egy kis üzemanyagtankot, beleszerelsz egy rally autokban 
hasznalatos
kicsi hengeres AC pumpat.

Ezt csatlakoztatod az injektorsor csövéhez. Ha szerencséd van akkor a 
nyomásmérő
pont az üzemanyag nyomócső végén egy szelep - hasonló mint a kérékszelep - 
amire
csak rá kell csavarni egy hollandival. A motorról lejövő kábelkorbács 
jellemzően
1-2 csatlakozóval csatlakozik az autó többi részéhez. Ide csatlakoztatva egy
befecskendező ECU-t máris jár a motor a saját kis tankjáról, és a saját
vezérlőelektronikájáról, amit vittél magaddal a kocsilopáshoz.

pl.

Sokat nem érnek az elektromos immo-k magukban a fentiek miatt.

Motorterzar + elektromos & mechanikus vedelem a motorter alatt, 
biztonsagban.

/ www.cerberos.hu - bocs a reklamert, de perpill csak ez tudja tudtommal így
egyben az egészet./

Pajzs sem lenne rossz, de annak a taviranyitoja kijatszhato egyszeruen.


A

On 2011.03.27. 21:42, Ferenc Toth wrote:
> Nem kell hozzá semmi különlegesség ..még ha nem is ért hozzá az ember
> .Veszel az egyik autósboltba egy elektromos üzemanyagszelepet 2-3000Ftért
> beteszel egy kis rejtett kapcsolót vagy egy tollba egy mágnest és egy 
> reedet
> a kesztyűtaróba....stb.....
> ha te magad beépíted még az sem merül fel,hogy valaki más(a beszerelő)
> ismeri a trükköt.Még az obd áttétele is felesleges.
> Annyi még ,hogy azt kell megnézni,hogy a motorvezérlő hogy van beszerelve 
> az
> autóba,mert hallottam,hogy horvátországban kiloptak egy fábiából a
> motorvezérlőt(lehet ez is csak legenda) mindenesetre tényleg csak 2 
> müanyag
> fül fogta a pólónkban erre fogtam hajlítottam egy marha erős vasat és 
> ötágú
> torxal lecsavaroztam ...ha elakarja lopni a vezérlőt akkor vigyen magával
> mindenfajta szerszámot :-)
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> ----- Original Message -----
> From: "Kaczmarek Edvard"<edk-elektro at filmszken.com>
> To:<elektro at tesla.hu>
> Sent: Sunday, March 27, 2011 9:23 PM
> Subject: Re: [elektro] Radios adatatvitel
>
>
>
>> valamelyik kékfényben már volt róla szó, hogy csak kulloghatunk
>> a bűnözők után....
>
> Annyira kell megnehezíteni a dolgukat, hogy inkább a másik autót
> válasszák.
>
> Egy egyedi indításgátló + OBD csatlakozó megszakítása 70-80 kFt.
> Egy autónkat már megmentette (ODB nem volt, így sikerült a saját
> kártyájukra tanítani az ECUt (vagy fordítva, nemtom), de elvinni
> nem tudták).
>
> Ed
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list