[elektro] gyujtas le erzekeles
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Mar 17 09:54:39 CET 2011
Valtokihajtason a motorterben van egy retesz, illetve egy munkahenger a kuplung legtelenito csavaron, ahova az olaj beomlik ha aktiv a rendszer, es a kuplung lenyomasra kerul.
Epp a heten terveztem fotot csinalni, kerul majd fel az oldalra.
Arnold
Sent from Iphone
On 17 Mar 2011, at 08:11, Kardos Péter <chiplev at freemail.hu> wrote:
> Ez már sokkal jobban hangzik. Már csak egy kérdésem van ha nem titkos,
> hogy hogyan oldjátok meg nagy beavatkozás nélkül, hogy a váltó és a
> kuplung is blokkolva van?
>
> Üdv:
>
> Péter
>
> 2011.03.17. 2:15 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>> Kulcstartós is van, csak nincs reklámozva még.
>>
>> Sőt, Bluetooth-os is... ami ha ott a párosított mobiltelefon akkor oldja a
>> váltózárat, motortérzárat ha nincs ott a telefon akkor reteszeli.
>>
>> Igy ha az ember ki-be ugrál egy bevásárló körúton, akkor sem kényelmetlen a
>> használata.
>>
>> A.
>> On 2011.03.16. 21:34, Kardos Péter wrote:
>>> Szia!
>>>
>>> Nekem például nagyon tetszik a dolog, de egy valami miatt nem venném meg
>>> egy RFID kártyát nem szívesen tennék zsebre inkább valami kulcstartót.
>>> Erre van valami fejlesztésetek?
>>>
>>> Üdv:
>>>
>>> Péter
>>>
>>> ui: Nekem is az autórádió csatlakozó jutott elsőnek eszembe oda csak egy
>>> toldó kell és és meg van a jel.
>>>
>>> 2011.03.16. 19:35 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>>>> Gyujtas kell, nem ACC. Szivargyujto mostanaban mar programozhato. :-/ Szoval az kiesett, user elnyomkodja es annyi. (autovedelemhez kell, gyujtaslevetelre elesedik automatikusan - http://www.cerberos.hu amugy - a reklam kedveert. )
>>>>
>>>> Arnold
>>>> Sent from Iphone
>>>>
>>>>
>>>> On 16 Mar 2011, at 18:23, Moczik Gabor<pm_levlista at progzmaster.hu> wrote:
>>>>
>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>> Jó kerdes... de jó ötlet!!!!
>>>>>>
>>>>>> A.
>>>>>>
>>>>>> On 2011.03.16. 17:06, vajk fekete wrote:
>>>>>>> igazi kibic tipp: generator gerjesztes mikor jon meg? mondjuk logikus lenne ha
>>>>>>> csak a motor inditasa utan...
>>>>> Már viszonylag régi autókban is volt külön ACC meg gyújtás állás, kérdés
>>>>> melyiket kell érzékelni, de szerintem téged az ACC érdekel.
>>>>>
>>>>> ACC állásban pedig a motorelektronikából semmi nem üzemel, a generátor
>>>>> sem, meg egyébként is macerás lenne ilyeneket érzékelni, ahány autó,
>>>>> annyiféle szenzor.
>>>>>
>>>>> Amelyikben meg nincs ACC állás, ott meg hétszentség hogy meg van oldva,
>>>>> hogy a felesleges dolgok, pl. gyújtótrafó, generátor, stb. ne legyenek
>>>>> gerjesztett állapotan azért mert rádiót hallgatsz. Gyakorlatilag akkor
>>>>> szoktak a motor hardverei áramot kapni, amikor elfordítod a kulcsot
>>>>> indítózás állásba, ha beindul a motor, akkor úgy marad, ha nem, akkor
>>>>> pár másodperc után kikapcsol, kb. mint az AC pumpa.
>>>>>
>>>>> A szivargyújtó nem rossz, de láttam olyan autót, ami kint hagyja a tápot
>>>>> kikapcsolt állásban is. Mondjuk csak egyet láttam eddig...
>>>>>
>>>>> --
>>>>> ((( Móczik Gábor )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
>>>>> ((( S.k.y.p.e.: moczik )))
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>> elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list