[elektro] gyujtas le erzekeles

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Mar 17 09:54:39 CET 2011


Valtokihajtason a motorterben van egy retesz, illetve egy munkahenger a kuplung legtelenito csavaron, ahova az olaj beomlik ha aktiv a rendszer, es a kuplung lenyomasra kerul. 

Epp a heten terveztem fotot csinalni, kerul majd fel az oldalra. 

Arnold
Sent from Iphone


On 17 Mar 2011, at 08:11, Kardos Péter <chiplev at freemail.hu> wrote:

> Ez már sokkal jobban hangzik. Már csak egy kérdésem van ha nem titkos, 
> hogy hogyan oldjátok meg nagy beavatkozás nélkül, hogy a váltó és a 
> kuplung is blokkolva van?
> 
> Üdv:
> 
> Péter
> 
> 2011.03.17. 2:15 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>> Kulcstartós is van, csak nincs reklámozva még.
>> 
>> Sőt, Bluetooth-os is... ami ha ott a párosított mobiltelefon akkor oldja a
>> váltózárat, motortérzárat ha nincs ott a telefon akkor reteszeli.
>> 
>> Igy ha az ember ki-be ugrál egy bevásárló körúton, akkor sem kényelmetlen a
>> használata.
>> 
>> A.
>> On 2011.03.16. 21:34, Kardos Péter wrote:
>>> Szia!
>>> 
>>> Nekem például nagyon tetszik a dolog, de egy valami miatt nem venném meg
>>> egy RFID kártyát nem szívesen tennék zsebre inkább valami kulcstartót.
>>> Erre van valami fejlesztésetek?
>>> 
>>> Üdv:
>>> 
>>> Péter
>>> 
>>> ui: Nekem is az autórádió csatlakozó jutott elsőnek eszembe oda csak egy
>>> toldó kell és és meg van a jel.
>>> 
>>> 2011.03.16. 19:35 keltezéssel, Fuzesi Arnold írta:
>>>> Gyujtas kell, nem ACC. Szivargyujto mostanaban mar programozhato. :-/ Szoval az kiesett, user elnyomkodja es annyi. (autovedelemhez kell, gyujtaslevetelre elesedik automatikusan - http://www.cerberos.hu amugy - a reklam kedveert. )
>>>> 
>>>> Arnold
>>>> Sent from Iphone
>>>> 
>>>> 
>>>> On 16 Mar 2011, at 18:23, Moczik Gabor<pm_levlista at progzmaster.hu>    wrote:
>>>> 
>>>>> Fuzesi Arnold wrote:
>>>>>> Jó kerdes... de jó ötlet!!!!
>>>>>> 
>>>>>> A.
>>>>>> 
>>>>>> On 2011.03.16. 17:06, vajk fekete wrote:
>>>>>>> igazi kibic tipp: generator gerjesztes mikor jon meg? mondjuk logikus lenne ha
>>>>>>> csak a motor inditasa utan...
>>>>> Már viszonylag régi autókban is volt külön ACC meg gyújtás állás, kérdés
>>>>> melyiket kell érzékelni, de szerintem téged az ACC érdekel.
>>>>> 
>>>>> ACC állásban pedig a motorelektronikából semmi nem üzemel, a generátor
>>>>> sem, meg egyébként is macerás lenne ilyeneket érzékelni, ahány autó,
>>>>> annyiféle szenzor.
>>>>> 
>>>>> Amelyikben meg nincs ACC állás, ott meg hétszentség hogy meg van oldva,
>>>>> hogy a felesleges dolgok, pl. gyújtótrafó, generátor, stb. ne legyenek
>>>>> gerjesztett állapotan azért mert rádiót hallgatsz. Gyakorlatilag akkor
>>>>> szoktak a motor hardverei áramot kapni, amikor elfordítod a kulcsot
>>>>> indítózás állásba, ha beindul a motor, akkor úgy marad, ha nem, akkor
>>>>> pár másodperc után kikapcsol, kb. mint az AC pumpa.
>>>>> 
>>>>> A szivargyújtó nem rossz, de láttam olyan autót, ami kint hagyja a tápot
>>>>> kikapcsolt állásban is. Mondjuk csak egyet láttam eddig...
>>>>> 
>>>>> --
>>>>> ((( Móczik Gábor  )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
>>>>> ((( S.k.y.p.e.: moczik )))
>>>>> 
>>>>> -----------------------------------------
>>>>>            elektro[-flame|-etc]
>>>> -----------------------------------------
>>>>             elektro[-flame|-etc]
>>> -----------------------------------------
>>>            elektro[-flame|-etc]
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list